Ga naar de inhoud

gevagenis brugge

Home Forums Familie van gedetineerden gevagenis brugge

  • Auteur
    Berichten
  • #2294
    ingrid
    Deelnemer

      sinds vrijdag wordt er gestaakt in de gevangenis van brugge met als gevolg vrijdag geen bezoek. zaterdag was er wel bezoek maar zondag niet enkel voor de beklaagden wel, dit is normaal zo op zondag doch normaal mogen ze dan bellen en nu mocht dit niet omwille van de staking, ook maandag zou er gestaakt worden dus hebben de gedetineerden 2 dagen na mekaar geen bezoek en zoals het ernaar uit ziet ook op dinsdag staking dat zijn dus 3 dagen op een rij dat de gedetineerden geen bezoek mogen ontvangen Dit is toch niet meer menselijk te noemen hé. Ik begrijp de cipiers volkomen maar ik vindt ook dat ze de gevangenen nog altijd als mensen moeten behandelen

      #2295
      Anouk
      Deelnemer

        Het feit dat ze geen bezoek mogen ontvangen en niet mogen bellen is helemaal niet leuk. Maar dat ze niet mogen douchen en niet naar de wandeling mogen vind ik helemaal onmenselijk. Deze hele toestand zorgt voor veel frustraties bij de gedetineerden. Contact met familie en hygiëne is heel erg belangrijk. Blijkbaar zou er trouwens vrijdag weeral opnieuw gestaakt worden. Leuk hoor, net in de vakantieperiode als je een keertje meer op bezoek zou kunnen gaan.

        #2296
        Anouk
        Deelnemer

          Leuk hoor. Mijn man bestelt woensdag belwaarde, donderdag “vergeten” ze het bij te schrijven, gisteren vrijdag staking dus wordt niet bijgeschreven, zaterdag en zondag wordt sowieso geen belwaarde bijgeschreven, maandag staking dus wordt niet bijgeschreven, dinsdag feestdag dus wordt niet bijgeschreven – met een beetje gelukt krijgt hij woensdag of donderdag zijn belwaarde!!!

          #2297
          Scho
          Deelnemer

            Hoe kunnen ze het alles doen? Sommige staken en sommige doen er niet aan mee..
            De bezoekers en de gevangenen weten niet waar ze aan toe zijn..

            #2298
            Anouk
            Deelnemer

              Heel juist, er zijn jongens die vandaag hun rechtszaak hebben en die niet eens weten of ze er naartoe worden gebracht. Het lijkt wel alsof ze expres een opstand willen uitlokken onder de gedetineerden om zo het nieuws te halen.

              #2299
              Scho
              Deelnemer

                En de vrijdagen komen de artsen binnen. Dus sinds meer dan 2 weken geen medische verzorging. Medische dienst doet wel zijn best. Maar dat is voor een hartpatient niet voldoende

                #2300
                Anouk
                Deelnemer

                  Geweldig, niet naar zijn eigen rechtszaak gebracht, ondanks gisteren de belofte aan de advocate dat ze hem wel zouden transporteren. Dus rechtszaak uitgesteld!

                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.