Ga naar de inhoud

gevangenis Hasselt doet niet wat het moet doen !!!

Home Forums Familie van gedetineerden gevangenis Hasselt doet niet wat het moet doen !!!

  • Auteur
    Berichten
  • #2318
    wendy
    Deelnemer

      Mijn vriend zit ondertussen al een maand in de gevangenis hij zou overtredingen gemaakt hebben met zijn E.T. Ik heb dus vorige week alle bewijs stukken dat hij niet een overtreding heeft gemaakt persoonlijk aan het onthaal in Hasselt afgegeven.1 voor de griffie en één voor de directie.Vandaag bel ik naar de griffie en ze hebben die papieren niet gekregen!!!!! Ze vertelde mij dat mijn vriend dat ook nog eens moest doen,maar die had dat vorige week ook al gedaan! En daar hadden ze ook niks van gekregen! Is dat zo moeilijk om te zien dat alles op zijn plaats komt!!! Blijkbaar mag de directie daar alles!! De cipiers vertelde mijn vriend dat daar een nieuwe bimbo was die haar wilde bewijzen. Plezant zalle 👿

      #2322

      Beste Julleke,

      Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Ik vind het erg vervelend voor je, dat je post niet tot bij de bestemmeling geraakt en je hierdoor zo lang moet wachten. Jammer genoeg is er hier weinig aan te doen… en stuur je best je brief opnieuw…

      Indien je vriend hulp nodig heeft of nood heeft aan een ondersteunend gesprek, doet hij best beroep op onze collega’s van JWW Hasselt (Trajectbegeleiding). Indien hij nog niet gezien werd, zou ik je aanraden dat hij een rapportbriefje schrijft tav JWW. Het kan even duren vooraleer hij gezien wordt. Ik heb nl. geen zicht op hun werkdruk/wachtlijst.
      Eventueel zou ik je ook aanraden om contact op te nemen met de PSD (Psycho Sociale Dienst) van de gevangenis zelf.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.