Ga naar de inhoud

gevangenis hasselt eerste keer

Home Forums Familie van gedetineerden gevangenis hasselt eerste keer

  • Auteur
    Berichten
  • #2307
    stephanie
    Deelnemer

      hey,

      mijn vriend zit sinds zaterdag in de gevangenis in hasselt. diezelfde dag belde hij mij op dat ik zondag toch al op bezoek mocht komen. om 13u kwam ik aan aan het onthaal, die cipier of wat het ook is achter dat glas was echt heel onvriendelijk en hij wist heel goed dat dat de eerste keer was dat ik kwam. blijkbaar mocht mijn vriend mij nog niet ontvangen maar dat wist hij natuurlijk niet en ikzelf ook niet en zijn geld is ook op om mij te belle. ik stond echt aan de grond genageld. ik had al zo veel verdriet omdat hij was opgepakt en dan kunnen ze op een fatsoenlijke manier u nog geen info geven. toen ik thuis kwam heb ik maar gelijk naar de gevangenis gebeld voor meer informatie en aan de telefoon werd ik meteen verder geholpen. oke wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten maar moet de familie daar dan ook voor boeten? het is al zo erg en beangstigend om op bezoek te gaan en dan zijn de mensen ginder nog geen eens vriendelijk wat het voor mij da nog eens zo moeilijk maakt. en dan nog op het politiebureau zeide ze dat hij een maand heeft staan en dan komt hij in de gevangenis en dan zeggen ze 23maanden. volgens mij weten ze het zelf niet eens goed. al die onwetendheid ik word er letterlijk gek van…

      #2312
      wendy
      Deelnemer

        He Stephke,
        Ik ben net hetzelfde behandeld .Tegen ons was ook gezegd dat hij volgende dag bij de directie zou mogen komen maar hij nu 2 weken later nog geen directie gezien.Een cipier had tegen mijn vriend gezegd “de gevangenis zit niet vol dus er is geen haast” Fijn hé

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.