Ga naar de inhoud

gevangenis hasselt

Home Forums Familie van gedetineerden gevangenis hasselt

  • Auteur
    Berichten
  • #1262
    Anoniem

      hallo ,
      mijn vriend zit in gevangenis maar hoe kan k hem bezoekn of hoe kan k weten dat hij mij wilt zien ?

      #1263
      Anoniem

        Schrijf hem een brief, dat is de enige mogelijkheid. Je kan hem immers niet telefoneren!

        #1264
        askim
        Deelnemer

          ik denk dat je ook kunt bellen naar de gevangenis om te horen dat jij op zijn bezoekerslijst staat of niet, en indien dat je er niet op sta dan kan je hem best een brief sturen

          #1266
          Anoniem

            zal k proberen , denkjewel voor jje informatiee … 🙁

            #1267
            Anoniem

              nog een vraagjje kan hij wel trug een brief schrijvenn ?

              #1268
              askim
              Deelnemer

                ja hij kan brieven sturen, ze kunnen daar alles aankopen van postzegels, enveloppe enz.

                #1269
                Anoniem

                  dankejewel zal ht zo proberennn ..

                  #1270
                  Anoniem

                    Maar hij kan je ook opbellen! Het feit dat hij dat nog niet gedaan heeft is misschien een teken dat hij je niet in het hart draagt!
                    Sorry, maar ik zeg mijn gedacht he!

                    #1271
                    Anoniem

                      njaa kweet het niett , k heb vandaag de gevangenis gebeld en gevraagd of mijn naam in de lijst was genoteerd van de aanwezigen, maar jammer, ze hebben niks binnen gekregen.. Zou ik op een andere dag nog eens bellen? Want ik denk dat hij niet de mogelijkheid heeft om mij te kunnen bellen ofzo, dit zijn mijn gedachten

                      #1272
                      Anoniem

                        Stort een zekere som op zijn gevangenisrekening, dan ben je zeker dat hij kan bellen. Ik deboel zo’n 15 à 25 euro. Die schrijf je over op een rekening van de gevangenis, waarvoor je eerste zult moeten bellen naar de gevangenis.

                        #1274
                        LENYJACOBS
                        Deelnemer

                          IK WIL GRAAG WETEN HOE OUD JE MOET ZIJN ALS JE BIJ JE VRIEND OP BEZOEK WILT IK BEN 16 JAAR

                          #1275
                          Anoniem

                            Ik zou het niet kunnen zeggen. Ik zoek het op (tracht het op te zoeken). Maar hij zal je eerst wel op je bezoekerslijst moeten zetten. Daarvoor moet je hem ,een bewijs van goed gedrag en zeden opsturen.

                            #1276
                            LENYJACOBS
                            Deelnemer

                              heel hartelijk bedankt maar wat is dat een bewijs van goed gedrag en zeden ik heb er nog nooi t iets mee te maken hebben

                              #1277
                              LENYJACOBS
                              Deelnemer

                                mee te maken gehad waar krijg ik dat ik woon in maastricht

                                #1278
                                Anoniem

                                  Bij de gemeente (stad) navragen. Een bewijs van goed gedrag en zeden is een uittreksel uit het strafregister. Dat opsturen naar je vriend. Die vraagt aan de directeur om je op zijn bezoekerslijst te zetten.

                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.