Ga naar de inhoud

gevangenisstraf

Home Forums Familie van gedetineerden gevangenisstraf

  • Auteur
    Berichten
  • #1441

    HELLO,
    dinsdag is de zaak van mn zoon voor de rechtbank gekomen na 8 maanden voorarrest de uitspraak volgt op 25 okt ze eisen 8 jaar en de enne partij 3500euro de andere 1 euro morele schadevergoeding anngezien mn centjes naar de advokaat gegaan zijn is nu mijn vraag kunnen we de schadevergoeding en de gerechtskosten in stukken betalen want er loopt ook nog een zaak voor mn grootoudersrecht van mn kleinkinderen en wat houd dat in die 1 euro schadevergoeding bedankt alvast voor elke raad die binnenkomt:blush: :blush: :S

    #1442
    fibi
    Deelnemer

      hallo Ingrid ,
      normaal kan je dat in verschillende schijven afbetalen , je moet daar de advocaat raadplegen die de zaak behandelde en hij zal dan dat wel kunnen in orde brengen. breng jezelf niet in de problemen en spreek een voor u haalbaar bedrag af is de raad die ik u meegeef .hopende dat je daar een positief antwoord op ontvangd .
      grtjs en sterkte gewenst.

      #1483
      Chantal
      Deelnemer

        hej

        Als je zoon meerderjarig is is het zijn boete en hoeft u die niet te betalen,mijn vriend zit ook in de gevangenis van daaruit kan hij een bewijs van gevangenschap laten faxen naar bv een deurwaarder of waar hij die boete moet betalen en dan word dat slilgelegd tot hij buitenkomt,dan kan hij een afbetalingsplan vragen

        Groejes

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.