Ga naar de inhoud

Het treurige pcb Brugge , medelijden met al die jongens , en met de chefs

Home Forums Familie van gedetineerden Het treurige pcb Brugge , medelijden met al die jongens , en met de chefs

  • Auteur
    Berichten
  • #2376
    clemens
    Deelnemer

      Ik ben een 55 jarige Nederlander en ik heb al heel wat staats-hotels gezien , zeggen en schrijven 13 gevangenissen in Holland en 5 gevangenissen in Duitsland , en ja helaas ook 1 gestoorde gevangenis in…..Belgie-Brugge. Ik heb nooit geklaagd in een bajes , ik ben helaas door de wol gewassen maar wat ik allemaal in Brugge heb mee gemaakt is werkelijk ziek !!! Het is daar net een groot getikt circus. Ik ga hier niet alles vermelden maar het is een schande voor het hele Belgische volk wat daar binnen allemaal gebeurd. Zelfs veel chefs/cipiers schamen zich tegenover de gedetineerde , vooral wat het eten betreft. Nou ja eten ?? Dat geef ik mijn hond nog niet eens. Met de post gaat veel verkeerd , met je geld , met je boodschappen en met de vele zieke regeltjes. Gelukkig werken daar veel heel goede correcte menselijke cipiers , dat wil ik hier toch bij vermelden !! Maar , de Hollandse humor is ver te zoeken in het mooie Brugge hoor. Wat het gerecht betreft in Brugge , is ook een lachertje tegenover Holland en Duitsland. Ze veroordelen je daar gewoon op hun,,onderbuikgevoel,, he. Het is echt lachwekkend hoe het daar aan toe gaat. Maar , ik begrijp nu waarom wij
      Hollanders al 100 jaar grapjes maken over Belgie. Ik kreeg in Belgie 4 jaar , 60.000 boete waarvoor je in Holland hooguit 300 werkuren voor krijgt , en 7500 euro boete. Namelijk…748 cannabisplantjes. Met de chefs/cipiers heb ik tevens medelijden , wat hebben die het slecht tegenover de Hollandse cipiers in Holland.
      Ik wens een ieder die nu nog in PCB zit veel sterkte toe , vooral mijn grote vriend Pierre S. Tevens groet ik alle toffe chefs. groetjes van Clemens de zotte Hollander.

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.