Ga naar de inhoud

Hij is vrijgelaten mevrouw…..NIET DUS!!!!!!!!!!!

Home Forums Familie van gedetineerden Hij is vrijgelaten mevrouw…..NIET DUS!!!!!!!!!!!

  • Auteur
    Berichten
  • #711
    sarah
    Deelnemer

      Bijna een week is hij nu weg… Gisteren ga ik hem bezoeken in Antwerpen. Zit te wachten en ik word geroepen, mevrouw ga maar naar huis, hij is vrijgelaten. Tranen alom, familie gebeld…
      Na een half uur bel ik terug naar Antwerpen want ik hoor niets! Dan…
      Vrijgelaten? Helemaal niet mevrouw, hij is overgeplaatst naar Wortel.
      Men wereld stort weer in, ik wist ergens dat hij niet vrij zou zijn maar toch, dit deed pijn…
      Ik ben eronderdoor aan het gaan, ik ben op! Heb al een week amper gegeten en geslapen, en dit met men zwangerschap, als men kindje maar in orde is…
      Ik heb in niets meer zin, alleen maar tranen en verdriet, zo eenzaam en heb mensen rond me maar blijf me alleen voelen. Heb het gevoel dat ik enkel wil praten met mensen die deze situatie begrijpen! Familie zegt , kind, stop met hem doe het kindje weg nu het nog kan en ga alleen verder maar zo simpel is het niet he!! Het gaat hier over een persoon waar ik onvoorwaardelijk van hou en steun!
      Je word eigenlijk even hard of zelfs harder gestraft vind ik, je moet alles alleen runnen… Hoop dat ik me snel herpak of ze kunnen me binnen een week afvoeren…

      #712
      simsan
      Deelnemer

        doddeke,wat erg zeg,maar bij mij gaat het ook niet echt hoor,daar in tilburg is het een catastrofe hoor,ze worden er wild.Ik krijg niks meer te horen van mijn man,ze zeggen,wachten hé mevrouw tot hij belt om jou mede te delen wanneer u hem mag bezoeken…zou nu zaterdag kunnen gaan maar moet wachten.Ik kan ook niet meer,ik ga er ook aan kapot.groeten en sterkte

        #715
        lieve
        Deelnemer

          Als je iemand lief hebt kun je niet zomaar de vuilbak openen en al je gevoelens erin gooien en dichtdoen. Dat stinkt…dat kun je niet. Je mensen rondom menen het beste met je. Ik kan hen begrijpen. Zeker in jouw toestand, maar alleen jij en niemand anders kent je vriend zoals jij hem kent. Ook al is het nu moeilijk, tracht enige rust te vinden. Luister nu even niet naar alle goedbedoelde kritiek en tracht een goeie wandeling te maken (desnoods tussen 2 regenvlagen door) met daarna een warme chocomelk thuis.

          Hij zal het ook erg moeilijk hebben dat hij jou niet kan bereiken. Hopelijk komt dat rap in orde zodat er uitgesproken kan worden wat op jullie lever ligt.
          Het is een vreselijke tijd en ik ben ook van mening dat we zeker even hard getroffen worden. Van mij is het sedert 4 januari en het is moeilijk, je krijgt weinig steun maar eerder priemende blikken in je rug. Best dat justitieel welzijnswerk bestaat. Ik heb daar een prachtmens leren kennen. Eindelijk iemand die luistert en goede raad kan geven, zonder te oordelen. Maar hoe je het ook draait of keert, uiteindelijk moet je jezelf vermannen en doorgaan. Sterk zijn voor je vriend en je kindje!!!

          Heel veel moed, ik wens je het allerbeste toe
          dikke knuffel

          #716
          rietse
          Deelnemer

            Beste,

            Het is allemaal héél erg , psychologisch is dat een strijd maar ik moet Annabel ergens gelijk geven , je moet het voor jezelf , je kindje en vriend opnemen nu !En daarbij ook zorgen voor jezelf maar ik begrijp best je frustratie !
            Groetjes .

            #720
            lieve
            Deelnemer

              Hela, gaat het een beetje?
              Ik denk soms wel eens aan jou…hou je sterk hé
              groetjes,

              #724
              sarah
              Deelnemer

                Hey Annabel, bedankt dat je aan me denkt, leuk om te weten….
                Morgen komt zijn verzet voor, mijn kaarsje brandt hier al en hoop dat hij volgende week bij me is…
                Word zot van al dat wachten en denken, familie weet ook nog steeds van niets
                groetjes

                #725
                simsan
                Deelnemer

                  doddeke,ik hoop dat alles nu in orde is!ik leef in ieder geval met je mee,maar het komt allemaal wel goed hoor,vroeg of laat,heb een beetje geduld.

                  #727
                  sarah
                  Deelnemer

                    verzet is vandaag goedgekeurd! nu nog wachten op maandag positief antwoord en dan mag hij voorlopig naar huis!!! Duimen!!!

                    #728
                    lieve
                    Deelnemer

                      hallo,
                      Ik ben blij voor jou! Het wordt dan ook echt aftellen tot maandag!Geniet van elkaar en van jullie kindje. Veel knuffels geven maar ook dan een tijd terug van onzekerheid en bang afwachten wat nog moet komen. Gebruik die tijd ook om afspraken te maken naar de toekomst toe, hoe alles veder geregeld moet worden. Je weet wel wat ik allemaal bedoel.
                      Een dag met een keer

                      Het allerbeste samen !!!!!!!

                      #734
                      sarah
                      Deelnemer

                        Anabel en andere, bedankt voor de berichtjes! men ventje is terug thuis, verzet is goedgekeurd en zaak komt binnen twee maanden terug voor. Ben zoooo blij en vooral men hartje is rustig nu… groetjes

                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.