Ga naar de inhoud

hoe hou je je grote liefde als je binnen moet ?

Home Forums Familie van gedetineerden hoe hou je je grote liefde als je binnen moet ?

  • Auteur
    Berichten
  • #1241
    roland
    Deelnemer

      Hallo,

      Ik ben veroordeeld en heb een heel goede vriendin en zou haar niet willen verliezen als ik binnen ben .
      Men zegt dat een relatie niet kan standhouden als men binnen is ? Ik ben dus bang dat ik haar zal verliezen wat ik heel erg zou vinden, ik hou heel veel van haar.
      Heeft hier iemand ervaring met zo een situatie situatie?

      Mvg

      #1242
      saartje
      Deelnemer

        Hallo Roland

        Een relatie kan stand houden hoor als je daar zit, maar je moet echt van elkaar houden, er voor elkaar zijn en in elkaar geloven.
        Het is natuurlijk niet gemakkelijk, maar het kan wel!!! 🙂

        Groetjes

        #1243
        roland
        Deelnemer

          hallo saartje,

          Dank u voor het bemoedigend berichtje 🙂
          ik hou echt van haar en hoop dan ook dat de liefde alle hindernissen overwint. Dat we na deze moeilijke periode een mooie toekomst kunnen tegemoet gaan .

          roland

          #1244
          saartje
          Deelnemer

            Ik hoop hetzelfde voor jullie, maar ook voor mij en mijn vriend! Het is niet gemakkelijk, maar het kan lukken!

            #1247
            roland
            Deelnemer

              hallo Saartje,

              Niet opgeven en volhouden he . Weet jij al hoelang hij nog moet zitten ?
              Hoop echt dat jullie gelukkig samen mogen worden zonder veel hindernissen in de toekomst 🙂

              #1248
              Sake
              Deelnemer

                Dag Roland,

                Als het gevoel goed zit en je vertrouwt elkaar, heeft het kans op slagen. Natuurlijk mis je elkaar maar je weet ook dat de ander er nog is voor je, als je hem nodig hebt. Ons lukt het al meer dan 4 jaar om de innige band te behouden!

                Groetjes
                Sake

                #1249
                roland
                Deelnemer

                  hallo Sake,

                  dat is heel fijn zoiets te horen en zal er zeker de nodige moed uit putten. Ik wens jullie nog een heel gelukkige toekomst samen.

                  #1253
                  Sake
                  Deelnemer

                    Dank je!
                    Ik wens het jou ook toe!

                    #1254
                    saartje
                    Deelnemer

                      Waauw Sake, daar heb ik echt respect voor!!!
                      Mijn vriend is net vrij nu en we houden nog veel van elkaar. Ik krijg het alleen niet tegen mijn ouders gezegd 🙁
                      Als ik aan niemand anders denk, dan zou ik niet moeten nadenken en dan zou ik zonder pardon met hem gaan samenwonen, maar ik vind het zo moeilijk om mijn ouders te kwetsen…

                      groeten

                      #1260
                      roland
                      Deelnemer

                        Hallo Saartje

                        Je moet je hart volgen, je moet met je liefde samen wonen en niet met je ouders he.
                        Als je ouders open mensen zijn dan kan je met hun praten en als ze zien dat jullie het menen en toch het goede in hem gaan zien zullen ze ook achter je gaan staan. Laat andere maar praten saartje het is jou leven en jij moet beslissen .
                        Ik wens je in ieder geval veel sterkte

                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.