Ga naar de inhoud

Hoe weet ik of mijn post is ontvangen?

Home Forums Familie van gedetineerden Hoe weet ik of mijn post is ontvangen?

  • Auteur
    Berichten
  • #1310
    Sal
    Deelnemer

      Hallo, ik heb een paar vragen over de gevangenis te Antwerpen,
      Ik hoop dat iemand mijn vragen kanbeantwoorden:

      Hoe weet ik of mijn post is ontvangen? En dat mijn brief naar de juiste persoon is verstuurd?
      Kan ik de gevangenis zelf vragen of mijn brief is ontvangen?

      Wat als er een spelfout is gemaakt in zijn achternaam? komt mijn brief dan nog wel aan?Kan ik eventueel de gevangenis zelf vragen hoe hij staat geregistreerd? of doen ze daar moeilijk over?

      Krijgen de gevangene een bepaald bedrag per week om te bellen?
      Kunnen ze hiermee ook naar het buitenland bellen? (Nederland)

      Kan mijn vriend mijn telefoonnummer doorgeven aan zijn advocaat zodat hij contact kan opnemen met mij en mij kan informeren over zijn situatie?

      Alvast enorm bedankt!

      Groetjes Sally

      #1311
      De Bonte
      Deelnemer

        hey,
        als je vriend je terug schrijft en of belt weet je dat normaal gezien word de post tcoh altijd bezorgd als er natuurlijk niks in steekt.
        en als je niet de juiste naam weet dan weet ik het ook niet,ze krijgen 5 of 8 e en als u vriend da door geeft aan zijn advocaat zal die u wel contacteren.voor meer inlichtingen tel antw 032061141 vanuit nederland zal er iets voor moeten denk ik je kan ook contact opnemen met jwa 032385933 jwa@cawmetropool.be

        #1316
        rememberme
        Deelnemer

          als je vanuit nederland naar belgie belt moet je 0032 voor het telefoonnummer zetten… de eerste 0 van het nationaal nummer laat je dan achterwege
          ik vermoed dat je brief toch goed is aangekomen aangezien je al de nummer van zijn advocaat hebt gekregen
          het bellen naar nederland zal wss geen probleem zijn, alleen behoorlijk kostelijk

          #1339
          Djeezes
          Deelnemer

            De antwoorden op uw vragen:
            x post afgegeven in de voormiddag, krijgt de gedetineerde nog op dezelfde dag
            x post afgegeven in de namiddag, krijgt de gedetineerde de dag erna
            x post afgegeven op vrijdagnamiddag, krijgt de gedetineerde op maandag
            x dat de post is aangekomen kan u uiteraard aan de gedetineerde zelf vragen als u hem/haar bezoekt, of hij/zij u zelf belt … of per brief 🙂
            x spelfouten zijn niet erg, die komen terecht
            x gedetineerden kunnen hun belkrediet opladen (elke weekdag) met centen vanop hun interne rekening
            x hij/zij kan naar het buitenland bellen
            x uiteraard kan hij uw nummer doorgeven aan zijn advocaat: hetzij tijdens een consultatie, telefonisch … of per post.

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.