Ga naar de inhoud

hoe word je op de hoogte gehouden

Home Forums Familie van gedetineerden hoe word je op de hoogte gehouden

  • Auteur
    Berichten
  • #1939
    jessica
    Deelnemer

      hoi ik heb even een vraag hoe langkan je in voor arest zitten
      en hoe kan je info krijgen van hoe of wat
      ik heb een briefje gehad dat mezus is op gepakt in andwerpe vorige week
      ik heb gebeld maar ze mogen mij geen info geven waarom ze is op gepakt
      en alles gaat via die vriend van haar zijn broer en weet niet wie dat is kan iemand mij helpen
      ik heb geen idee wat ik kan doen
      en of ze mag bellen op schijven of ik op bezoek mag en hoe dat veder gaat HELP

      groetjes jessica

      #1944
      elen jurgen
      Deelnemer

        dit is hetgeen ik weet het voorarest mag zolang duren als het minimum van de echte straf
        je zus mag elke dag schrijven en bellen
        voor het bezoek moet zij zelf eerst een aanvraag indienen

        #1946
        jessica
        Deelnemer

          ze heeft me gebeld en zij heeft een aanvraag voor bezoek gedaan voor me
          we weten nog niet hoe lang ze krijgt en we weten ook niet waarvoor ze zit
          dus we weten nog helemaal niks
          en dat is best balen
          en nu heeft ze mij om geld en kleding gevraag mag je dat af geven bij bezoek
          of kan ik het op sturen omdat ik zelf geen auto heb en uit nederland kom is het niet echt makelijk om daar heen tegaan
          en met de trein is best duur
          en moggen me kinder ook op bezoek naar haar een is 1 jaar en de ander 13 die de tante heel erg mist
          om het geld over te maken heb je een bic en iban nummer nodig van uit nederland wie heeft voor mij het bic nummer
          wou dat ze gewoon in nederland vast zat dan was het niet zo moeilijk om aan ifo te komen als nu
          en die lekker vriend die ze daar heeft laat haar vallen als een bak steen moet zeggen had niet anders verwacht hij had better kleding kunnen brengen en licht tog bij hun in het huis nee word aan mij gevraagt
          sorrie als het over komt als geklaag maar moet het even kwijt

          ga nu maar stoppen ander blijf ik door tikken en dan word ik allen maar bozer en daar heb ik niks aan
          groetjes jessica

          #1947
          elen jurgen
          Deelnemer

            het bic nummer ken ik niet .
            maar weet wel dat zij een aanvraag moet doen om kleding mogen binnen te brengen en dan kan je dat via het bezoek binnen brengen

            #1950
            fibi
            Deelnemer

              Beste jessica ,
              ik lees dat je met enkele problemen zit . Ik zou u de raad willen geven eens contact op te nemen met Buitendienst. Deze mensen zullen u verder de juiste inlichtingen geven en je kan hun telefoon en adres hier wel ergens op de site terug vinden . Moet maar kijken in de rechter kolom hier en daar staat hun adres en telefoon bij hun reactie. Bel of mail hen eens en je bent meteen van ales op de hoogte.
              Veel sterkte gewenst en hoop u hier dan ook wat mede te hebben helpen.

              #1953

              Beste Jessica,

              Voor meer informatie, advies en ondersteuning kan je inderdaad terecht bij onze dienst, Justitieel Welzijnswerk (JWW). Zelf ben ik werkzaam voor de gevangenis van Brugge en Ruiselede. Afhankelijk van de gevangenis waar je zus verblijft, is er een JWW aanwezig. In welke gevangenis verblijft je zus?

              Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

              Met vriendelijke groet en heel veel sterkte!

              Maaike Bervoet
              Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
              Refugestraat 1
              8200 Brugge – Sint-Andries
              Tel. 050 31 01 07
              maaikebervoet@cawregiobrugge.be

              #1956
              jessica
              Deelnemer

                heb contackt met een van hun gehad en die kunnen niet veder niet inhoudelijke op de zaak in gaan
                dus hij mag ook niet zeggen waarom ze vast zit allen dat die ….vriend van haar gevlucht is op het momend dat zij opgepakt werd (om dat ik zij hoop dat hij ook vast zit )
                allen die man heeft me aan het denken gezet over die vriend van haar
                zoals hij zij is goed dat je de politie heb ingelicht over die vriend
                ja hoe vat je dat op hij vald me lastig met sms en bellen is hij echt zo gevaarlijk
                en hoe kan ik daar achter komen
                zij zit veilig en ik moet om me heen kijken of ik veilig ben waar ben ik in beland lijkt wel een naare film op tv
                is al erg genoeg dat zij vast zit en dan krijg je dit er ook nog is bij pffff
                en je kan het er met niemand over hebben word gewoon gezecht is haar probleem laat haar lekker vallen
                maar dat is het nou is en blijft me zus zal altijd achter haar staan en van haar houden
                ben blij dat ik het hier een beetje van me af kan tikken

                #1959

                Beste Jessica,

                Wanneer je blijft lastig gevallen worden door die persoon, zou ik dit blijven melden/klacht indienen bij de politie. Het is belangrijk dat zij hiervan op de hoogte zijn.

                Niemand kan inderdaad jou opdringen om je zus te laten vallen. De beslissing om iemand al dan niet te blijven steunen, moet je zelf nemen. Niemand kan het je ook kwalijk nemen dat jij van je zus houdt en haar ook in deze periode wenst te steunen.

                Ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

                Aarzel niet om verder contact met ons op te nemen.

                Met vriendelijke groet,

                Maaike Bervoet
                Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
                Refugestraat 1
                8200 Brugge – Sint-Andries
                Tel. 050 31 01 07
                maaikebervoet@cawregiobrugge.be

                #1962
                jessica
                Deelnemer

                  de nederlanse politie is op de hoogt maar kunnen niet veeldoen omdat hij in belgie
                  zit en ik in nederland
                  dus blijft lastig

                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.