Ga naar de inhoud

Hulp gevangenis Leuven

Home Forums Familie van gedetineerden Hulp gevangenis Leuven

  • Auteur
    Berichten
  • #508
    Liselotte Briels
    Deelnemer

      Dit is voor mij een eerste maal dat ik inaanraking kom met “gevangenis”. Mijn vriend deed iets verkeerd. Ik ben een leek en weet totaal niet wat ik wel en niet mag. Wil hem graag bezoeken maar weet helemaal niet hoe ik dit moet aanpakken. Telkens ik bel krijg ik andere info. Er is nergens een site van deze gevangenis met gewone info over bezoekuren enz. Is er iemand die mij aub een beetje wegwijs kan maken? Ik ben van de éne dag op de andere zogoed als alle kontakt kwijt met de persoon waar ik het meeste van hou en dat doet pijn.:( Alle info is welkom. Bestaat er zoiets als een brochure, wat mag ik mee brengen als geschenk ofzo, mag ik hem een knuffel geven…..

      Alvast bedankt!

      Groetjes,

      Liselotte

      #509
      devil
      Deelnemer

        je schrijft een brief na de hulpgevangenis en je steekt er papier in van goed gedrag en zeden dat je bij politie in je gemeente kan halen en dan kan hij je terug schrijven of de directeur het heeft goedgekeurd ale als die wat geld op zijn rekening staan heeft dan kan die postzegels en papier daar kopen en ze zijn in hulpgevangenis heel soepel net als in hasselt als je mag gaan word je naam genoteerd en er word een foto van je genomen voor op je badge die je telkens moet dragen dat uur dat je er bent en de uren geven ze je door aan telefoon daat kan je dan een papier vraen met bezoek uren hopenlijk ben je geholpen

        #510
        Liselotte Briels
        Deelnemer

          Héél erg véél bedankt. Het is voor mij de 1e keer en ik ben er eigenlijk heel verdrietig door… Morgen ga ik meteen dat papier aanvragen van goed gedrag en zeden. Ben zijn vriendin maar we wonen niet op ‘t zelfde adres…. Ik mis hem enorm…. je kent dat denk ik wel 🙂
          Groetjes Liselotte x

          #511
          devil
          Deelnemer