Ga naar de inhoud

Huur betalen

Home Forums Familie van gedetineerden Huur betalen

  • Auteur
    Berichten
  • #2498
    Jan
    Deelnemer

      Kunnen gedetineerden vanuit de gevangenis de huur van hun appartement betalen?
      Ik twijfel eraan en denk dat mijn goede vriend mij iets wigs probeert te maken.

      #2500
      ImaA
      Deelnemer

        Dmv een overboeking gedaan vanuit detentie je huur of andere betaling(en) via een derde rekening verrichten dat kan niet.
        Maar ze kunnen wel vanuit de gevangenis met een huurbaas een overeenkomst regelen dat, iemand anders voor hen de huur betaald via hun rekening als die niet geblokkeerd is inzake het delict.
        Op die manier kunnen ze hun woning behouden die anders, logisch, éénzijdig opgezegd kan worden door uitspraak van de rechterlijke macht.

        #2501
        Jan
        Deelnemer

          Inmiddels ben ik erachter dat het ( in Hasselt toch) mogelijk is. Mijn kameraad moet toestemming vragen aan de directeur om een overschrijving te doen. Hij vult een formulier in, dit gaat naar de boekhouding en die storten het op mijn privé rekening. Ik stort het vervolgens door aan de huurbaas.

          Toch bedankt

          #3033
          webiators
          Deelnemer

            They can work out a deal with a landlord.
            magento 2 development services

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.