Ga naar de inhoud

kan ongestoord bezoek en dan gewoon bezoek

Home Forums Familie van gedetineerden kan ongestoord bezoek en dan gewoon bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #1406
    Anoniem

      Heb vandaag voor de eerste keer ongestoord bezoek.
      Moet ik dan ook een uur op voorhand aanwezig zijn of 45minuten
      zoals gewoonlijk.En kun je drankjes kopen of moet je die vanuit de wachtzaal meenemen.En dan laatste vraagje kun je eerst het gewone bezoek nemen en direct daarna ongestoord?
      Veel vragen ineens he:)

      #1407
      rememberme
      Deelnemer

        waarschijnlijk heb je ondertussen de antwoorden al en heb je een fijne tijd gehad
        wel grappig dat je een beetje denkt als ik, in dat boekje dat je krijgt bij de 1e keer bezoek staat immers: ongestoord of ongestoord met anderen telt niet mee voor de 1x per dag bezoek
        dus eigenlijk zou het dus moeten toegelaten worden en anders moeten ze dat aanpassen, want dan is het onduidelijk
        volgens t boekje ook eerst drank kopen alvorens het bezoek…maar waar dan juist, dat is niet vermeld
        en dat over die 45 of 60 minuten …. daar is niks specifiek voor ongestoord over vermeld ….
        in ieder geval … zou leuk zijn als je het even laat weten…
        t zou nog van pas kunnen komen 😉
        dankjewel

        #1410
        fibi
        Deelnemer

          hey tammy,
          zal proberen je te helpen , te beginnen met de eerste vraag; als je al ingeschreven bent moet je daar 45 min. op voorhand binnen zijn ik spreek hier wel van Brugge hoor.
          De drankjes kun je altijd in Brugge he tammy kopen in de gang van het ongestooord bezoek niet in de wachtzaal.
          en op vraag 3 nu sinds september is het niet meer toegelaten eerst ongestoord en daarna gewoon tafelbezoek , dus andersom zal ook wel niet zijn denk ik maar kunt het daar eens vragen .
          hopende u hiermede van dienst te zijn geweest ;

          #1413
          Anoniem

            🙂 Hallo ,ja hoor intusssen heb ik alles al ondervonden.
            Het was fijn maar is toch wel beetje raar,zo op afspraak.
            Je gaat met je partner een cel in gedurende 2 uur voor ongestoord
            bezoek.Je meld je gewoon 45min op voorhand aan,wel vermelden dat het
            voor ongestoord is.Gewoon tafelbezoek kan niet meer op de zelfde dag.
            Drankjes en chips koop je in de gang van het ongestoord bezoek aan
            een mevrouw,daar kan je enkel met jetons betalen,geen kleingeld dus.
            Goed om weten want ik had kleingeld bij 🙁 .
            Volgende week terug ongestoord 😆
            Kijk er toch wel naar uit,al kun je het niet romantisch noemen.
            Maar gewoon even alleen tijd met elkaar mogen doorbrengen is al
            heel fijn.Laat het me eens weten als je ook ongestoord bezoek hebt gehad.Groetjes:)

            #1414
            Anoniem

              Dank je voor de info.
              Perfect uitgelegd.Eerste maal ongestoord is al achter de rug
              volgende week terug 🙂 Kijk er al naar uit groetjes

              #1415
              rememberme
              Deelnemer

                ongestoord bezoek is me niet onbekend…wel in Bruge en dat zal het blijkbaar blijven
                waar ik mij vreselijk aan erger is de foutieve informatie die wordt gegeven en dat dan nog in een onthaalbrochure voor bezoekers. daar staat immers letterlijk in: ‘ De gedetineerde kan 1 keer bezoek ontvangen per dag. het ongestoord bezoek en intern bezoek komen niet in aanmerking voor deze telling.’ Dus ongestoord bezoek telt niet mee bij de telling van 1x per dag. Hoe kan je dat nu anders interpreteren als voor of na ongestord nog tafelbezoek te mogen doen? Dringend tijd dus dat ze dat aanpassen! grrr… sorry ik erger mij aan foutieve informatie vertstrekken en zeker als het geschreven is!
                enfin, k ben blij dat je toch hebt kunnen genieten van jullie tijd samen! Hup naar de volgende 😉

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.