Ga naar de inhoud

Kinderbezoek

Home Forums Familie van gedetineerden Kinderbezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #1210
    STEELS
    Deelnemer

      Mijn ex-partner zit in Leuven Hulp sinds gisterennamiddag.
      We hebben samen een zoontje (7jr) die ik gisteren (zonder alles expliciet uit te leggen) op de hoogte heb gebracht en hij was er kapot van. (2 handen op 1 buik met de papa)
      Daar hij papa sinds woensdag niet meer gezien heeft, wil hij op bezoek.
      Ik zag op de website van Leuven Hulp dat er vandaag tussen 14u30 en 16u15 kinderbezoek is.

      Zal hij vandaag al kunnen gaan? Moet papa dit eerst aanvragen, duurt dit lang?
      Hoe weet een gedetineerde dat hij dit kan vragen?

      Indien het bezoek niet kan, zou hij dan vanaf vandaag al naar zijn zoontje kunnen/mogen bellen (hij had voldoende geld mee toen ze hem hebben opgesloten)

      Alvast bedankt voor de info!

      Ps; We wonen nog samen op hetzelfde adres

      #1211
      Anoniem

        De gevangene mag altijd bellen vanaf de tweede dag, wanneer er is gestort op zijn telefoonrekening.
        Zijn zoontje mag ook altijd op bezoek

        #1212
        STEELS
        Deelnemer

          Bedankt voor het antwoord!

          Straf eigenlijk he, toen ik belde naar de gevangenis gisteren lieten ze weten dat hij vanaf zondag al kon bellen. (hij is zaterdagavond binnengebracht)

          Kinderbezoek moet blijkbaar speciaal aangevraagd worden en is maar 1x om de 2 weken.

          Vandaag ga ik met mijn zoontje dan naar het gewone bezoek, moet ook onderkleding meenemen, bovenkleding mag niet. (enkel t-shirts maar GEEN WITTE)
          Ben een beetje bang van het verloop, ik heb nogal graag de controle over veel en hier gaan ze deuren enz achter mij dichtdoen… toch bang…

          Hoe ervaren jullie dit, en jullie kinderen?

          Attachments:
          #1214

          het is niet gemakkelijk maar na een tijdje wordt alles routine.
          het enige dat je moet doen als je op bezoek gaat is hem of haar geruststellen.
          want voor hem is het ook niet gemakkelijk.
          plezierig om opgesloten te zitten is het ook niet, voor hem noch voor ons.

          sterkte voor jullie beiden.

          nicky66

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.