Ga naar de inhoud

Masterproef

Home Forums Familie van gedetineerden Masterproef

  • Auteur
    Berichten
  • #1508
    Anoniem

      Hallo iedereen,

      Ik ben een laatstejaarsstudente aan Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef wil ik een onderzoek voeren naar partners waarvan hun geliefde in de gevangenis te Brugge verblijft. Het onderzoek bestaat uit een interview waarin ik vrouwen van gedetineerden vragen stel over de ervaringen die zij hebben met het gevangeniswezen, welke behoeftes zij hebben op het vlak van hulpverlening en welke gevolgen zij ondervinden van de opsluiting van hun partner in het alledaagse leven.

      Zijn er mensen die bereidt zijn om hierover te praten? Het zou mij enorm helpen om een goed en duidelijk beeld te krijgen van de leefwereld van partners van gedetineerden.

      Wanneer je geïnteresseerd bent of verdere vragen hebt, mag je mij altijd contacteren!

      Dank u wel

      #1522
      Anoniem

        Beste mensen,

        Ik heb nog geen reactie op mijn oproep en vraag mij af wat mensen afschrikt om aan het interview deel te nemen? Het is volledig anoniem en kan eventueel via mail als iemand dit wenst… Geen enkel probleem. Ik sta altijd open voor tips wanneer mij iemand kan helpen om deelnemers te vinden.

        Dank u wel!

        #1524
        fibi
        Deelnemer

          hallo fanny,
          dat je nog geen reactie hebt ontvangen op uw oproep is natuurlijk jammer voor u , maar denk niet dat je er veel zal ontvangen (kan mis zijn ook) maar met deze heb je toch één reactie op uw oproep.
          mvg,

          #1527
          Ronny
          Deelnemer

            Beste Fanny,
            denk je nu echt dat de mensen staan te springen om hun miserie aan de eerste de beste student helemaal uit de doeken te doen?

            #1558
            LLB
            Deelnemer

              Hoi Fanny,

              Zoals fibi en ronnyv al zeiden: de kans is klein dat je hier een reactie zult krijgen.