Ga naar de inhoud

mijn man zit in de gevangenis te hasselt

Home Forums Familie van gedetineerden mijn man zit in de gevangenis te hasselt

  • Auteur
    Berichten
  • #514
    natasja
    Deelnemer

      hallo ik ben moeder van twee kinderen ricardo van 16 en lisa van 12 jaar mijn man en ik zijn 21 jaar samen en hij zit nu sins 5 maanden in hasselt vast ik heb het er erg moeilijk mee maar moet sterk blijven ook voor de kinderen ga hem 3 keer in de week bezoeken woon zelf in nedereland zijn er zo nog mensen waar hun man van in hasselt zitten

      #516
      SANDRA
      Deelnemer

        Hoi natasja
        Ik zag je berichtje, nee mijn man zit niet in hasselt.
        Hij zit in de gevangenis in italie. Het zullen zware tijden voor jouw en jullie kinderen zijn.
        Ik wil je dan ook zeer zeker een hart onder de riem steken zeker omdat ik weet hoe dat het is.
        Hoe hard het ook klinkt je moet het toch nog een beetje positief zien, als je om je heen kijkt zie je kinderen waarvan een van hun ouders overlijd. Dan zeg ik maar gelukkig zullen ze hun vader nog eens kunnen omhelzen. Ik wens je veel sterkte toe in deze vervelende tijden en hopelijk komt het snel goed.

        Groetjes Sandra

        #520
        natasja
        Deelnemer

          hoi dank je dat doet mijn goed als er zo mensen zijn die het zelfde door maken als mijn zo af en toe voel je je eigen echt alleen kun je jou man wel gaan bezoeken of niet in iedergeval jij ook heel heel veel sterkte en nogmaals bedankt natasja

          #521
          SANDRA
          Deelnemer

            Hoi

            we zijn afgelopen mei voor het eerst naar hem toe geweest. helaas is het niet altijd financieel mogelijk om hem te bezoeken. we zijn nog volop in afwachting we weten dan ook niet hoe lang dat dit gaat duren. hopelijk is het dan ook snel voorbij.

            groetjes

            #935
            Lieke
            Deelnemer

              Hallo Natasja,

              Het is al even geleden dat je deze topic hebt geplaatst.
              Zit je man nog steeds in Hasselt?
              Een vriend van mij zit ook in Hasselt.

              Groetjes Luna

              #1886
              natasja
              Deelnemer

                Hoi luna
                Ja het is al even geleden maar ja mijn man zit nog steeds in hasselt ik begrijp van jou ook nog steeds ???? Hoor het wel groetjes natasja

                #1904
                Sarah
                Deelnemer

                  mijn vriend zit ook in de gevangenis van Hasselt, nu al bijna drie maanden in voorarrest.

                  #1906
                  natasja
                  Deelnemer

                    Hoi
                    Weet je al hoe lang het gaat duuren of nog onzeker
                    Gr.natasja

                    #1908
                    Sarah
                    Deelnemer

                      de zaak komt binnen twee weken voor, ze wachten nog op het psychiatrisch rapport…dan zou zijn voorarrest stoppen…maar daarna is er nog het proces natuurlijk he.

                      #1909
                      natasja
                      Deelnemer

                        Hoi
                        Dan weet je wel waar je aan toe bent als hij over twee weken voor moet komen bij ons heeft het 3jaar geduurt voor wij zijn straf wisten in ieder geval heel veel sterkten en hopen dat het mee zal valen veel gr. Natasja

                        #1910
                        Sarah
                        Deelnemer

                          Heeft hij dan drie jaar in voorarrest gezeten? Dan is erg lang… Hoe lang moet hij nu nog blijven?

                          Of ik ga weten waar ik aan toe ben, weer ik nog niet…Ze kunnen ook het voorarrest met een maand verlengen he…

                          Voor jou ook veel sterkte!

                          #1911
                          natasja
                          Deelnemer

                            Hoi
                            Hij heetf 28jaar gekregen dat is echt niet normaal zo veel maar legen ons er niet bij neer hij heeft casatie aan getekent maar heb je toevallig facebook of iets anders dat gaat wat makkelijker als zo laat maar weten gr.natasja

                            #1927
                            Sarah
                            Deelnemer

                              een privéberichtje sturen gaat hier blijkbaar niet?

                              #1928
                              natasja
                              Deelnemer

                                Hoi sorry maar dat weet ik niet of dat gaat gr.natasja

                                #2080
                                ramona
                                Deelnemer

                                  Beste Natascha zit jou man nog steeds in de gevangenis van Hasselt? Mijn vriend zit ook in de gevangenis van Hasselt.
                                  Groetjes ramona

                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.