Ga naar de inhoud

nieuw

  • Auteur
    Berichten
  • #778
    vercaemer
    Deelnemer

      mijn broer zit in de gevangenis van ieper , ik ga morgen op bezoek is de eerste keer dat ik dit doe en ben serieus nerveus , weet niet wat ik moet verwachten .
      Het is mijn klein broerke en ik krijg het niet over mijn hart om hem te laten vallen terwijl dat al de rest dat wel doet .
      hij heeft tien jaar terug heel veel problemen gehad met drugs enzo en en is nu daardoor alles kwijt maar dan echt alles hij ziet zelfs zijn zoontje niet meer , ik heb al vanalles geprobeerd om hem terug op weg te helpen maar het mocht niet zijn , hij is nu terug opgepakt. na een paspoort controle hebben ze gezien dat hij met nog vanalles van vroeger geseind staat . Hij heeft me al heel veel pijn gedaan maar ik blijf hem heel graag zien het is en blijft mijn broerke kijk uit naar morgen maar ben er ook bang voor .

      #779
      maatje
      Sleutelbeheerder

        Dag fifi,

        Ik vind het echt moedig van jou dat je je broer niet in de steek laat. Ik wens jou dan ook een deugddoend bezoek toe! Ik zal aan je denken..

        groetjes,
        maatje

        #780
        Ronny
        Deelnemer

          Hallo Fifi,
          proficiat dat je er bent voor je broer.
          Er gewoon zijn voor hem is heel belangrijk, laat hem dat maar gerust aanvoelen, zonder dat hij misbruik maakt van jou goedheid natuurlijk.
          Ik wens u dan ook heel veel sterkte en doorzettingsvermogen toe.
          Wij duimen in ieder geval voor jou en ook voor jou broer.

          #781
          vercaemer
          Deelnemer

            ben vandaag op bezoek geweest en ben heel blij dat ik het gedaan heb . volgende week woensdag ga ik er opnieuw naartoe . Ik was erg nerveus toen ik daar zat te wachten .
            heb een heel goed gesprek gehad met mijn broer en hij was erg blij dat ik hem nog steeds steun , wat ik zal blijven doen .
            Hij zei dat hij heel erg schrok toen ze zijn naam riepen en zeiden dat hij bezoek had .
            Ik denk dat we er beiden heel veel deugd van hebben gehad van het bezoek .
            Iedereen vind dat ik zot ben omdat ik hem steeds blijf steunen en helpen
            maar ik doe niemand kwaad met hem te bezoeken en een hart onder de riem te steken .
            Het is en blijft mijn klein broerke die ik dood graag zie ondanks alles .

            #783
            lieve
            Deelnemer

              ik heb veel bewondering voor je. je hebt een sterke wil nodig om de stap te zetten naar de gevangenis. het is niet evident en wat anderen ook denken van jouw of je broer, jij alleen kan die beslissing nemen. Jullie hebben een band samen die blijkbaar heel sterk is. Ik hoop dat je broer dat heel goed beseft en inderdaad geen misbruik maakt van je.

              Persoonlijk heb ik ook al heel wat meegemaakt en je buikgevoel is er nu eenmaal maar wees niet naief. Je hebt hem al zoveel geholpen. Het is al goed dat je er bent voor hem, dat hij met iemand “close” kan praten dat hij kan verlangen naar een volgend bezoek. Laat zijn problemen je eigen leven niet bepalen. Goede raad van tante Kaat…

              Alvast het allebeste voor jullie allebei!!!

              groetjes

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.