Ga naar de inhoud

nieuwe gevangenis Beveren

Home Forums Familie van gedetineerden nieuwe gevangenis Beveren

  • Auteur
    Berichten
  • #2164
    Ronny
    Deelnemer

      Beste,
      wie kan er mij helpen aan informatie over de nieuwe gevangenis van Beveren?
      Wat zijn de bezoekuren?
      Hoelang voordien moet men aanwezig zijn?
      Wat mag men meedoen binnen?
      Waar kunnen we meer info krijgen over deze instelling?
      Moet het bezoek opnieuw aangevraagd worden of verhuist de bezoekerslijst mee van de vorige gevangenis?
      Alle info is dus van harte welkom.
      Bedankt bij voorbaat.

      #2165

      Beste Ronny,

      Laat me mezelf kort even voorstellen. Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Om een antwoord op je vragen te bieden… Tot nu toe is er nog heel weinig bekend over de gevangenis van Beveren maar veel regels uit overige gevangenissen, zullen daar ook gelden, nl. dat het verboden zal zijn om iets binnen te brengen in de gevangenis, zonder toestemming van de directie en dat de bezoekerslijst normaal gezien wordt overgedragen, waardoor je geen nieuwe aanvraag meer moet doen.

      Om toch op al deze vragen een éénduidig antwoord te krijgen, neem je het best contact op met onze collega’s van Justitieel Welzijnswerk Antwerpen: Tolstraat 21, 2000 Antwerpen – Tel.: 03 238 59 33 – E-mail: jwa@cawmetropool.be of met de gevangenis van Beveren zelf.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

      #2170

      Beste Ronny,

      Gisteren kreeg ik van Justitieel Welzijnswerk Antwerpen de correcte informatie over bij wie je het best terecht kunt met vragen/info over de gevangenis van Beveren.

      Het is dus niet Justitieel Welzijnswerk Antwerpen, maar wel Justitieel Welzijnswerk Dendermonde die middelen heeft gekregen om een nieuwe afdeling op te starten in Beveren.

      Hierbij de gegevens van de gevangenis van Beveren:
      Schaarbeekstraat 2 – 9120 Beveren
      jww.beveren@cawoostvlaanderen.be
      Alg. nr. JWW Dendermonde: 052 25 99 54

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.