Ga naar de inhoud

Officiële tafelschikking?!?

Home Forums Familie van gedetineerden Officiële tafelschikking?!?

  • Auteur
    Berichten
  • #2204
    Jolien
    Deelnemer

      Hoi hoi

      Ik ga binnenkort trouwen en we zijn volop bezig met de voorbereidingen. Veel is al geregeld maar ik wil alles tot in de details uitwerken. Want it to be perfect!!! 😉 Iemand een idee hoe je de perfecte tafelschikking organiseert op je trouwfeest? Bestaat er daarrond ook een officiële etiquette? Ik vond al n leuk artikeltje op http://www.about-the-wedding.com/op-jouw-trouwfeest-de-beste-tafelschikking.html , maar ik wou het hier toch ook even in de groep gooien 😉

      So tell me… 😀

      #2206
      fibi
      Deelnemer

        Hoi Sibie,
        Allereerst wil ik jullie geluk wensen met jullie aanstaande huwelijk.
        Moest ik in jullie plaats zijn dan zou ik eens ten rade gaan bij de uitbaters van de zaak waar het huwelijksfeest plaats vind , deze mensen hebben ( of zouden toch moeten hebben ) daar wel ervaring in denk ik of moesten jullie een ceremoniemeester onder de arm hebben genomen ook eens bij hem.

        #2212

        Hey Sibie,
        Eerst en vooral proficiat met uw huwelijk . Een goede en perfecte tafelschikking euh 2 jaar geleden is mijn jongste nichtje getrouwd en die heeft alle vrienden en familieleden door elkaar gezet en ik heb al veel trouw feesten meegemaakt(grote familie) maar deze was voor iedereen de gezelligste ( de laatste is om 7u s’morgens naar buiten gegaan ). Dus misschien een idee ipv vrienden bij vrienden te zetten en familie bij familie nee gewoon door elkaar zetten .
        Tip: voor foto’s gebruik wegwerp toestellen ,je krijgt nadien de beste foto’s en je spaart een fotograaf uit .Ik hoop u daarmee geholpen te hebben .
        Groetjes Gino

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.