Ga naar de inhoud

Ongestoord bezoek

Home Forums Familie van gedetineerden Ongestoord bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #2062
    jessica
    Deelnemer

      Mijn vriend zit nu ondertussen al bijna twee maanden vast en hebben gistern het slechte nieuws gekregen dat hij nog een maand bij heeft gekregen ,we zijn nu al een maand aan het kijken voor ongestoord bezoek en nu moesten we kunnen aantonen da we al meer dan 6 maanden samen zijn we hebben dit kunnen aantonen aan de hand van mijn brieven en mijn verklaring bij de politie .Blijkbaar is het niet genoeg voor hen want nu hebben ze als reden gevonden het moment dat hij is opgepakt dat hij mij niet als vaste vriendin heeft vernoemd en moeten we nog drie maanden wachten :angry: terwijl ze zelf kunnen zien dat ik bijna dagelijks op bezoek ga bij hem ,mijn vraag is nu kan ik er echt niets aan veranderen zodat we toch ongestoord bezoek kunnen krijgen want we hebben allebei er nood aan om eens twee uurtjes zonder iemand rond ons te kunnen praten en elkaar wat genegenheid en affectie te geven en het zou ons allebei goed doen want dat uurtje aan tafel kan je elkaar niet knuffelen ,het is al moeilijk genoeg en ik weet dat het voor ons allebei een oppertje zou zijn want momenteel zit mijn vriend erdoor ,kan er mij iemand raad geven dat ik toch rapper een goedkeuring krijgen voor het ongestoord bezoek ?

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.