Ga naar de inhoud

ongestoord bezoek gevangenis Antwerpen

Home Forums Familie van gedetineerden ongestoord bezoek gevangenis Antwerpen

  • Auteur
    Berichten
  • #1993
    Lara
    Deelnemer

      Hallo,

      Mijn vriend zit nu zo’n kleine 2 maand in de gevangenis en we hebben een aanvraag gedaan tot ongestoord bezoek.
      Ik zou aan jullie eens willen vragen, hoe dit juist in zijn werk gaat? Ik heb gehoord dat je voor ongestoord bezoek anderhalf uur op voorhand aanwezig moet zijn??

      Groetjes
      Lara

      #1994

      Beste Lara,

      Om correcte info te bekomen, zou ik je aanraden contact op te nemen hiervoor met de gevangenis van Antwerpen. Zij zullen je hier verder wegwijs in kunnen maken.

      Telefoon gevangenis Antwerpen:03 206 11 00

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      maaikebervoet@cawregiobrugge.be

      #1995
      Schroeders
      Deelnemer

        Beste Lara,

        Mijn vrouw zit op dit moment eveneens in de gevangenis van Antwerpen, hetzij in voorlopige hechtenis.
        Om ongestoord bezoek aan te vragen, volstaat het dat je vriend een een verzoek hiervoor indient. Let wel, er wordt gevraagd om 3 mogelijke data door te geven; zodoende kan de betrokken afdeling nazicht doen welke datum eventueel zou passen.
        Ook jij dient een formulier in te vullen; dit kan je verkrijgen wanneer je je voor bezoek aanmeldt. Je vult het formulier in (eventueel thuis) en geeft het nadien terug af.
        Best is om bij een volgend bezoek samen met je vriend een paar data op voorhand te bespreken.

        Veel succes!

        Groetjes,

        Iceman

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.