Ga naar de inhoud

ongestoord bezoek gevangenis brugge

Home Forums Familie van gedetineerden ongestoord bezoek gevangenis brugge

  • Auteur
    Berichten
  • #1646
    Meisje_80
    Deelnemer

      Hallo

      Kan er iemand mij een beetje uitleg geven ivm het ongestoord bezoek te Brugge? Hoe het in zijn werk gaat en waar ik juist moet zijn?

      Alvast bedankt!

      Mvg

      #1647
      fibi
      Deelnemer

        om ongestoord bezoek te kunnen hebben meisje moet uw vriend eerst een datum aanvragen ginder en deze moet dan nog worden goedgekeurt ook. alles alles in orde is moet je zich gewoon aanmelden aan de receptie en zeggen dat het voor ongestoord bezoek is dan zal de cipier uw naam op zijn blad daar aankruissenen krijg je een badge waar bzt opstaat en doe je gewoon wat je anders doet dus naar de wachtzaal gaan boven en blijf als het de eerste maal is zo dicht mogelijk bij de trap zitten want een cipierster komt u dan halen en zo ga je naar beneden naar de cellen voor ongestoord bezoek. neem juist jetonnen mee om als je iets wil drinken of eten want met geld kan je niet betalen. je moet daar een colie die daar op een kar ligt nemen en die bevat lakens en kopovertrekken washandjes en handdoeken uw bed opmaken en wachten tot uw vriend er is dan word de deur gesloten. een 10 -tal minuten voor het aflopen van de 2uur word er via de parlefoon of komt de cipierster het zelf zeggen is het tijd om u klaar te maken en de lakens en ander gerief van het bed te verwijderen in de plastiekzak en de dekens opplooien en op het bed laten liggen de lakens die je gebruikt hebt mag je dan in een daar voor voorziene mand werpen en kijk dat je niets vergeten bent voor je naar boven gaat!!. maar er zijn daar altijd wel vrouwen die je wat inlichtingen zullen willen geven hoor denk ik .trouwens als het de eertste maal is dat je gaat zal (normaal) de cipierster u wel wat inlichtingen geven hoor meisje_ 80 als je het haar zegt;
        hopende u een beetje geholpen te hebben met deze uitleg;

        #1651
        Meisje_80
        Deelnemer

          Hallo Fibi

          bedankt voor de informatie!
          mijn vriend heeft de aanvraag uiteraard eerst gedaan, anders moest ik al deze info ook niet hebben he! 🙂

          groetjes

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.