Ga naar de inhoud

ongestoord bezoek

Home Forums Familie van gedetineerden ongestoord bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #560
    bernie
    Deelnemer

      Hallo iedereen,

      Mijn vriend zit nu drie maanden in antwerpen en ik heb horen waaien dat hij misschien ongestoord bezoek kan krijgen. Natuurlijk zouden we dit wel leuk vinden, maar nu las ik op de site van de gevangenis van gent, dat je daarvoor of getrouwd moet zijn of 6 maanden samen moet zijn en je dat moet kunnen aantonen…
      wij zijn nu bijna een jaar samen, maar we wonen niet officieel samen ofzo..kunnen we dit dan wel aantonen? heeft hij dan recht om mij te zien? Want ik zou het dom vinden dat wij dit niet mogen omdat wij nog niet getrouwd zijn ofzo
      🙁 op momenten als deze vind ik het jammer dat we nooit officieel zijn gaan samenwonen
      ik hou zoveel van hem en mis hem elke dag meer, ik heb vaak het gevoel dat mensen me niet begrijpen, maar hij is en blijft de liefde van mijn leven :kiss:

      #934
      Lieke
      Deelnemer

        Hallo Bernie,

        Het is al lange tijd geleden dat je deze topic hebt geschreven.
        Maar heb je ondertussen al ongestoord bezoek gedaan?
        Hoe heb je dan aangetoond dat je al een jaar samen zijt?

        Alvast bedankt voor je reactie!

        Groetjes Luna

        #989
        simsan
        Deelnemer

          als je kunt bewijzen dat je met hem schrijft of telefoneert gedurende 6 maanden is het genoeg om ongesttord bezoek te krijgen.

          #1009
          bernie
          Deelnemer

            Hallo,

            Ja ondertussen is hij al een tijdje vrij en wij hebben idd ongestoord bezoek gehad.
            Maar pas na 6 maanden. Tenzij je een officieel bewijs kan voorleggen dat je getrouwd bent of wettelijk samenwoont, moet je 6 maanden wachten.
            Maar ze kunnen zien aan je bezoeken, je brieven en de telefoontjes die je krijgt hoe het zit.
            Een vriendin van mij mocht na 6 maanden nog geen ongestoord, omdat ze niet regelmatig genoeg op bezoek ging, dus ze kijken hier echt wel heen…

            Het was niet echt het toppunt van een romantische omgeving, maar het gezelschap maakte heel erg veel goed 😉
            En nu is het gelukkig allemaal nog maar een herinnering aan een kuttijd…:) we zijn nog steeds samen en ongelofelijk gelukkig!
            Dus voor iedereen die twijfelt of het mogelijk is om terug een normaal en gelukkig leven samen te hebben, of het even niet meer zien zitten en het allemaal te veel wordt: Het kan! en het is de moeite! Dus allemaal ongelofelijk hard volhouden en doorbijten! ook al is het soms klote!
            de gevangenis is een periode die voorbij gaat, je kan ze niet uitwissen, maar ze gaat weg..en hetgene dat blijft is de liefde en geniet je dubbel zoveel van elkaar!
            Heel veel sterkte allemaal!

          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.