Ga naar de inhoud

Opdracht

  • Auteur
    Berichten
  • #1154
    Emilie
    Deelnemer

      Hoi iedereen,

      Ik ben een studente journalistiek in Mechelen en voor mijn portfolio werk ik rond het thema ‘gevangenissen’. Mijn eerste opdracht rond dit thema bestaat erin twee interviews te doen, met familie van een gedetineerde of ex-gedetineerde. Het zou om een pro/contra-interview gaan over de stelling ‘Werkt de gevangenis als straf?” Ik moet dus iemand voor en iemand tegen vinden. Zou hier iemand in de buurt van Leuven het zien zitten om met mij een interview te doen, of iemand kennen die dat zou willen? Het zou mij enorm helpen! Heel erg bedankt alvast om te luisteren en hopelijk hoor ik er iets van.

      Groetjes,

      Emilie Van Limbergen

      #1159

      Emilie,

      kan je niet eens langs gaan bij de dienst Justitieel welzijn of eens bellen naar de gevangenissen van Leuven en daar eens vragen of dat niemand je kan helpen?

      Ja, ik vrees er ook een beetje voor in verband met het beroepsgeheim. Maar wie niet waagt, niet wint.

      En buurtcentra en dergelijke in het Leuvense?

      Groetjes,

      Els

      PS Het is de regio waar ik minst mijn weg ken. Sorry

      #1169
      Emilie
      Deelnemer

        Hoi Els,

        Heel erg bedankt voor je hulp en je raad, ik ga hem zeker opvolgen 🙂 Heb een interview geregeld met de directeur van de gevangenis, zo kom ik toch in de buurt van wat ik wilde doen.

        Groetjes,

        Emilie

        #1171

        Graag gedaan!!! Ik leer voor informatiebemiddelaar. Het is dus een win – winsituatie !!!

        #1172
        Anoniem

          Dag Emilie,

          Ik heb in de gevangenis gezeten op mijn 59 jaar. Drie maanden Leuven Hulp en twee maanden Kortenberg.

          Ik wil je wel voorthelpen, als ik kan. Mijn vrouw is dus “familie” van een ex-gedetineerde he.

          Laat je iets van je horen?

          Luc

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.