Ga naar de inhoud

operatie?

Home Forums Familie van gedetineerden operatie?

  • Auteur
    Berichten
  • #2073
    Sam V
    Deelnemer

      Mijn vriend zit ca.7j binnen, hopelijk elektronisch in april, hij heeft zoveel rugproblemen, operatie is nodig, zeggen ze zelf ook, ze blijven hem telkens epiduralen geven, nu al 6 terwijl er maar 3 mogen, geven hem altijd morfinepleisters maar als die nie op tijd vervangen worden zijn de gevolgen er ook wel naar. Is toch niet normaal zoiets, wat kan ik hieraan doen?

      #2074

      Beste Samtj,

      Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Daar het om een medische vraag gaat, raad ik je aan, om je vriend contact te laten opnemen met zijn behandelende dokter binnen de gevangenis (via rapportbriefje). Tijdens hun onderhoud kan je vriend zijn vragen/problemen met hem bespreken en kan de behandeling (her)bekeken worden.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      maaikebervoet@cawregiobrugge.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.