Ga naar de inhoud

overplaatsing?

Home Forums Familie van gedetineerden overplaatsing?

  • Auteur
    Berichten
  • #683
    Chantal
    Deelnemer

      Weet er iemand of ze in tilburg mogen bellen wanneer ze willen of is dit bepaalde uren?
      Als ze vandaag aangekomen zijn kan hij dan al bezoek aanvragen voor maandag?
      Om kleding meetebrengen moet hij dat ook zelf aanvragen?

      #684
      Chantal
      Deelnemer

        Hij heeft juist gebeld ze mogen tijdens de wandeling,ontspanning enzo bellen zoveel als ze willen.
        Hij vond het tot hier toe beter dan wortel.
        Nu woensdag voor de eerste keer op bezoek dat aanvragen enzo lijkt me wel een heel gedoe maarja zien hoe dat daar gaat en maar een pak kleren meenemen he.
        Natuurlijk is het wel zoals hij zelf zegt het is nergens zo goed als thuis 🙁

        #688
        nathalie
        Deelnemer

          hallo allemaal,
          mijn papa zit ook in tilburg sinds vorige week woensdag. hij heeft ons ook al enkele keren gebeld en papa voelt hem daar wel beter maar ja is zo ver. in brugge is hij nooit buiten geweest, hij durfde niet eens op wandeling en kreeg daar regelmatig slagen of schoppen van anderen als hij ergens in de gang liep of zo… nu in tilburg gaat papa op wandeling en naar de ontspanningruimte. wij gaan ook woensdag op bezoek om kledij te brengen
          groetjes

          #690
          Chantal
          Deelnemer

            Ja dan is het voor uw papa misschien beter dat hij daar nu zit,want zo altijd op je cel zitten en niet durven buiten komen is ook niets he.
            Het is natuurlijk wel ver voor jullie dat is wel minder

            #692
            askim
            Deelnemer

              hoe was het bezoek in tilburg

              #693
              nathalie
              Deelnemer

                hallo,
                het bezoek is goed meegevallen, blij dat we papa nog eens zagen. ze zijn daar zeer vriendelijk
                alleen jammer dat je niets hebt om te drinken of te knabbelen tijdens bezoek maar een uur en half is wel vlug voorbij
                we hadden kleren mee en nog andere dingen en mochten die allemaal meegeven
                mijn dochtertje was mee en ze kreeg daar een tekening en kleurpotloden
                het is dus heel goed meegevallen alleen jammer dat het zo ver is
                groetjes

                #694
                askim
                Deelnemer

                  ja das goe dat zij vriendelijk zijn, en dan zal je papa ook beter op zijn gemak voele
                  en idd het is ver, ik zou 2u15 min onderweg zijn voor mijn vriend te bezoeken, maar ik moet wel met de bus gaan.
                  maar ik heb het er voor over als hij tenminste daar op zijn gemak enzo voelt

                  #695
                  Chantal
                  Deelnemer

                    Ik ben vandaag naar Tilburg geweest voor de eerste en hopelijk laatste keer,hij moet morgen terug op transfer omdat het elektronisch toezicht goedgekeurd is.
                    Ik vond het wel jammer dat het bezoek zo tegenover elkaar aan een tafel is en idd een 1.5 zonder drank of knabbel is niet zo aangenaam

                    #696
                    nathalie
                    Deelnemer

                      dat is goed nieuws voor jullie, zo’n toezicht is beter he dan is hij thuis
                      groetjes

                      #701
                      askim
                      Deelnemer

                        moesten jullie op voorhand aanmelden voor te bezoeken

                        #703
                        nathalie
                        Deelnemer

                          hallo, daar is het niet zo dat je een bepaalde tijd op voorhand moet zijn. binnenkomen, identiteitskaart geven en controleren, alles in kastje en dan door detector. dan gaan je in de wachtzaal en zodra het bezoekuur is kan je binnen
                          groetjes

                          #705
                          askim
                          Deelnemer

                            aaaah ok bedankt, k ga er normaal morge naar toe als hij het kan reservere vandaag

                            #713
                            simsan
                            Deelnemer
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.