Ga naar de inhoud

Overplaatste gevangene

Home Forums Familie van gedetineerden Overplaatste gevangene

  • Auteur
    Berichten
  • #2166

    Hallo,

    Mijn vriend is deze week van de gevangenis te Dendermonde overgeplaatst naar de gevangenis te Wortel.
    Mijn vraag is of ik hem weer opnieuw een kopie van mijn identiteitskaart moet opsturen of geeft de gevangenis van Dendermonde dit door aan de nieuwe gevangenis?

    Alvast bedankt
    Groetjes

    #2167

    Beste Isabelle,

    Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

    Om een antwoord op je vragen te bieden… De bezoekerslijst wordt normaal gezien wel overgedragen, waardoor je geen nieuwe aanvraag meer moet doen.

    Om toch een éénduidig antwoord te krijgen, neem je het best contact op met onze collega’s van Justitieel Welzijnswerk Turnhout: Stationstraat 82, 2300 Turnhout- Tel.: 014 43 80 88 – E-mail: jww@cawdekempen.be of met de gevangenis van Wortel zelf op het nummer: 03 340 45 11

    Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Maaike Bervoet
    Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
    Refugestraat 1
    8200 Brugge – Sint-Andries
    Tel. 050 31 01 07
    buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

    #2171
    Cabello Johan
    Deelnemer

      Mensen die overgeplaats worden naar wortel, worden snel overgeplaats naar Tilburg.

      #2192
      Sanne
      Deelnemer

        Ik ken ook iemand die overgeplaatst is naar Tilburg , kan er bezoekstransfer aangevraagd worden zodat wij hem kunnen bezoeken want door omstandigheden kunnen wij hem niet bezoeken dat is al bijna één jaar dat hij daar zit we horen hem niet meer daar maken we ons ongerust in want je kan nergens terecht om iets te weten te komen
        waarom hebben ze die zo ver geplaatst ook zo kunnen ze toch geen contact meer met familie hebben en soms is da enorm moeilijk als er iets in de familie scheelt gelijk in onze situatie

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.