Ga naar de inhoud

partner van

Home Forums Familie van gedetineerden partner van

  • Auteur
    Berichten
  • #1860
    Sarah
    Deelnemer

      Hallo allemaal,

      Half september is mijn vriend opeens gearresteerd, zomaar uit ons huisje weggehaald. Hij zit nu al een maand in voorhechtenis in de gevangenis van Hasselt…Gisteren is de zaak voorgekomen en zijn voorarrest is met een maand verlengd.
      Dit is voor mij (en voor hem ook) de eerste keer dat ik met dit soort situatie geconfronteerd wordt…Het is allemaal heel angstaanjagend en verwarrend en ik hoop op dit forum lotgenoten te leren kennen…

      Groetjes,
      Dynia

      #1863

      Beste Dynia,

      Bij deze zou ik je aanraden om contact op te nemen met mijn collega’s van de dienst Justitieel Welzijnswerk te Hasselt.

      Bij deze dienst kan je terecht wanneer je met vragen zit, nood hebt aan informatie, advies en tevens bieden we ondersteunende gesprekken aan.

      Aarzel dus niet om met hen contact op te nemen.

      Adres:
      contactpersoon Kris Vanderhoydonck
      Rozenstraat 28, 3500 Hasselt
      Tel. 011/23.23.40, Fax 011/23.23.49
      justitieel.welzijnswerk@cawsonar.be

      Met vriendelijke groet en veel sterkte!

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      Fax. 050 31 76 89

      #1907
      Sarah
      Deelnemer

        mijn vriend zit nog steeds in voorhechtenis, er wordt nog gewacht op het psychiatrisch rapport voor hij kan vrijkomen… Ellendig dat je maar twee dagen voor de zaak voorkomt, inzage in het dossier hebt….

        #1926
        Sarah
        Deelnemer

          Inmiddels mag mijn vriend overgeplaatst worden naar een psychiatrisch ziekenhuis (geen internering). Zodra de administratie rond is, mag hij weg uit de gevangenis…Geen idee hoe lang dit nog kan duren…

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.