Ga naar de inhoud

‘Plakker’ uit het Kortrijkse gezocht

Home Forums Familie van gedetineerden ‘Plakker’ uit het Kortrijkse gezocht

  • Auteur
    Berichten
  • #1076
    Caroline
    Deelnemer

      Hallo,

      enkele jaren geleden (ik denk dat het in 2000 was) hadden wij iemand die pleisterwerken voor ons uitgevoerd heeft. Wij waren er heel tevreden over en wilden hem nu contacteren voor ander pleisterwerk. We vinden echter geen gegevens over hem terug. Het enige dat we weten is dat hij Spriet heet en in het Kortrijkse woonde. Ook heeft hij indertijd aan mijn man gezegd dat er een proces tegen hem liep en dat hij waarschijnlijk in de gevangenis (van Brugge) terecht zou komen. Vandaar mijn vraag of er iemand is die de contactgegevens van deze persoon weet? Wij moeten eventueel deze gegevens niet hebben, maar als iemand de persoon in kwestie kan bereiken, zouden we het op prijs stellen indien mijn gegevens zouden doorgegeven worden met de vraag of hij mij wil contacteren.

      Dank bij voorbaat,
      Carooke

      #1140

      Dag Carooke,

      Als je de volledig naam weet kan je ook altijd eens bellen naar de aalmoezenier in Brugge die kijkt dan eens na waar die kennis van jullie zou kunnen zijn.

      Als je het te weten komt dan kan jezelf eens een briefje schrijven naar die kennis en misschien schrijft hij terug. Misschien niet.

      Maar één ding staat vast hij zal blij zijn te lezen dat jullie aan hem denken.

      De hoofdreden dat hij je misschien niet terug schrijft is schaamte. Maar ik denk dat je dat wel begrijpt, hé.

      Groetjes,

      Els

      Misschien ook eens na vragen bij straathoekwerk Kortrijk 056/24.42.56. Als ze je kunnen antwoorden doen zij dat zeker.

      #1149
      Caroline
      Deelnemer

        Dag Els,

        bedankt voor de info. Ik zal je voorstel zeker eens uitvoeren. Ik laat je weten of het me gelukt is.

        Groetjes,
        Carooke

        #1150

        Carooke,

        Dat is graag gedaan, hoor!!!

        Els

        #1215
        Caroline
        Deelnemer

          Dag Els,

          ik wil je nogmaals bedanken voor de tips, maar ze hebben helaas niks opgebracht. Ik denk dat ik op zoek zal moeen gaan naar een andere (hopelijk even goede) plakker.

          Groetjes,
          Carooke

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.