Ga naar de inhoud

post

  • Auteur
    Berichten
  • #2255
    Van Bakel
    Deelnemer

      Moeten brieven altijd via de post of mag ik die ook zelf in de bus steken?

      #2256
      Farouza
      Deelnemer

        Hoi,
        Ik heb een vriend in de gevangenis dendemonden zitten, die ik graag wil schrijven of mailen. Kan iemand mij Vertellen hoe dat wert ???

        #2258

        Beste Van Bakel

        Mijn naam is Rani Hoste en ik loop stage bij het Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

        In de gevangenis is er briefwisseling mogelijk. Elke gedetineerde heeft het recht een onbeperkt aantal brieven te sturen en te ontvangen. Het deponeren van brieven in de brievenbus van de gevangenis is echter niet toegestaan. Alle brieven moeten via de post de gevangenis bereiken.

        Indien je nog met verdere vragen zit, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

        Met vriendelijke groet,
        Rani Hoste | Stagiaire Hulpverlener
        Buitendienst Justitieel Welzijnswerk | CAW Noord-West-Vlaanderen
        Refugestraat 1 | 8200 Brugge | 050 31 01 07
        rani.hoste@cawnoordwestvlaanderen.be

        #2259

        Beste Farouza

        Mijn naam is Rani Hoste en ik loop stage bij het Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

        Mailen met gedetineerden is niet mogelijk. Maar wanneer je een brief wil schrijven naar de gevangenis van Denderdemonde, kan dit naar onderstaand adres:

        “Naam gedetineerde + geboortedatum + eventueel rolnummer”
        Gevangenis van Dendermonde
        St-Jacobstraat 26
        9200 Dendermonde

        Indien je nog met verdere vragen zit, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

        Met vriendelijke groet,
        Rani Hoste | Stagiaire Hulpverlener
        Buitendienst Justitieel Welzijnswerk | CAW Noord-West-Vlaanderen
        Refugestraat 1 | 8200 Brugge | 050 31 01 07
        rani.hoste@cawnoordwestvlaanderen.be

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.