Ga naar de inhoud

Praktische vragen over Brugge

Home Forums Familie van gedetineerden Praktische vragen over Brugge

  • Auteur
    Berichten
  • #1648
    Misa
    Deelnemer

      Hallo allemaal,

      Mijn zus werd vorige week vrijdag geïnterneerd in de gevangenis van Gent. Maandag wou ik haar bezoeken maar mocht niet binnen omdat ik niet kon bewijzen dat ik haar zus was. Ben diezelfde avond nog naar het administratief centrum gegaan voor een bewijs.

      Dinsdag moest ik werken dus probeerde ik vandaag weer om er binnen te raken. De dame aan het onthaal zei me toen ik me wou aanmelden: “Oei, die zit hier niet meer.” :ohmy: Ze is blijkbaar overgeplaatst naar Brugge. Ik ben helemaal nieuw in deze situatie, heb nog nooit een gevangenis bezocht en heb veel vragen, kunnen jullie me helpen?

      – Als niet-familie, moet je zoals in Gent een kopie van je identiteitskaart opsturen naar de gedetineerde om zo op de bezoekerslijst te komen?

      – Wat mag ik wel en niet bij me hebben als ik mijn zus ga bezoeken?

      – Met hoeveel tegelijk kunnen we haar bezoeken?

      – En hoe werkt het systeem met de telefoonkaarten? Kan ik er voor haar één kopen tijdens het bezoek?

      – Hoe geraakt ze aan geld?

      Alvast bedankt voor de info!

      #1649
      Misa
      Deelnemer

        Ik heb het forum afgedweild en al veel antwoorden gevonden en ga morgen eens bellen om te weten of ik haar samen met mijn vader kan bezoeken.

        Het is misschien een idee om per gevangenis een informatiefiche te maken voor deze site. Ik zag dat deze vragen door veel mensen steeds opnieuw worden gesteld.

        #1650
        fibi
        Deelnemer

          dag Misa,