Ga naar de inhoud

psd merksplas

Home Forums Familie van gedetineerden psd merksplas

  • Auteur
    Berichten
  • #1743
    Pimmeke
    Deelnemer

      Hallo Avelivoms,

      In de eerste plaats al hartelijke dank voor je reactie.
      Het doet deugd te weten dat we niet alleen zijn.
      Voor het ogenblik is het grootste obstakel voor het indienen van een
      klacht de angst van mijn vriend voor represailles vanwege die psychologe.
      Ik moet zeggen dat de schrik er bij die mannen allemaal goed inzit.
      Het is buitengewoon schandalig !
      Ik weet op dit moment nog niet wat hij gaat ondernemen, maar als er iets wordt gedaan,
      hoop dat ik nog steeds op jouw raad en steun mag rekenen.
      Alvast een oprechte dankjewel.

      #1744
      De Bonte
      Deelnemer

        hey pimmeke,

        je bent zeker niet alleen zitten met hetzelfde 7juni komt mijn ventje voor surb zelfs daar word er naar niks geluisterd ben ten einde niet alleen ik maar ook men kinderen voelen zich machteloos en lijden er erg onder hopelijk kun jij iets bereiken ik weet niet meer wa nog te doen wou dat 7juni eens iets positief bracht maar hoop er niet meer op alvast sterkte grtz pascale

        #1826
        justine
        Deelnemer

          Hallo,
          Mijn Zoon zit In Tilburg en wij lopen ook telkens met ons gezichten tegen de muur! De cipiers zijn daar super Die hebben nog beleeftijd en respect naar de bezoekers toe en In het algemeen ook naar de gevangenen! Alleen ivm hulp loopt daar allés fout prodeo Advocaat wachten we al 3 maanden op ivm sub vorige keer is hij niet kunnen gaan door gebrek aan Advocaat en zonder kon hij daar niks gaan doen volgen psd! Hij heeft een thérapeute nodig ivm zijn éventuelle voorwaardens maar zoek het zelf maar uit hoe je iemand vind! Hij zit nu bijna de helft van zijn straf en weten zelfs nog niet dat hij In aanmerking komt voor uitgang wel op papier maar dat is het, weet het ook niet meer

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.