Ga naar de inhoud

rekeningnummer

Home Forums Familie van gedetineerden rekeningnummer

  • Auteur
    Berichten
  • #2220
    wendy
    Deelnemer

      Hallo ik wil graag geld storten voor vriend van mij hoe doe ik dit grt

      #2222

      Beste,

      Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Je kan geld storten tav een gedetineerde. Van elke gedetineerde wordt er nl. in de boekhouding een individuele rekening bijgehouden. Afhankelijk van de wijze (vb. via storting postkantoor, overschrijving, gekruiste cheque, postmandaat, …) kan het langer duren vooraleer het geld in het bezit is van de gedetineerde. Je mag rekenen op een max. van 8 dagen. Cash geld overhandigen kan niet.

      In welke gevangenis verblijft je vriend? Want iedere gevangenis heeft zijn eigen postrekeningnummer.

      Opgelet: wanneer je geld stort, in het vakje mededeling, steeds de naam van de gedetineerde en zijn geboortedatum vermelden. Indien je dit vergeet, weet men niet voor wie het geld bestemd is en kan het niet overgemaakt worden op de rekening van de gedetineerde.

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

      #2342
      ikke
      Deelnemer

        Hallo,

        Ik zit met hetzelfde probleem, heb je voor mij misschien het rekeningnummer van de gevangenis in Doornik ?

        Alvast vriendelijk bedankt

        #2343

        Beste,

        Het rekeningnummer van de gevangenis van Doornik is mij niet bekend.
        Ik zou je aanraden om de gevangenis van Doornik te contacteren op het nummer: 069 89 03 10 en daar het rekeningnummer op te vragen.

        Indien je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met onze dienst op te nemen.

        Mvg,

        Maaike Bervoet
        Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
        Refugestraat 1
        8200 Brugge – Sint-Andries
        Tel. 050 31 01 07
        buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

        #2349
        Anoniem

          En die van hasselt??

          #2350
          Geert
          Sleutelbeheerder

            Op deze pagina vind je een telefoonnummer die ik ooit eens gevonden heb:
            https://www.thuisfront.be/index.php/informatie/34-bezoekuren-gevangenis-hasselt

            Als je die belt ( tijdens kantooruren) zullen ze je verder kunnen helpen, normaal.

            Als dat niet klopt, laat je het weten?

            #2351

            Beste Iceem,

            Over het rekeningnummer van de gevangenis van Hasselt beschik ik ook niet.
            Best neem je contact op met de gevangenis op het nummer 011 27 80 00 en vraag je dit aan hen.

            Je mag me steeds laten weten wat het rekeningnummer is, dan houd ik deze bij voor vragen in de toekomst.

            Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen.

            Mvg,

            Maaike Bervoet
            Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
            Refugestraat 1
            8200 Brugge – Sint-Andries
            Tel. 050 31 01 07
            buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

            #2352

            Beste,

            Het rekeningnummer van de gevangenis van Hasselt is mij niet bekend.
            Ik zou je aanraden om de gevangenis van Hasselt te contacteren op het nummer: 011 27 80 00 en daar het rekeningnummer op te vragen.

            Indien je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met onze dienst op te nemen.

            Mvg,

            Maaike Bervoet
            Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
            Refugestraat 1
            8200 Brugge – Sint-Andries
            Tel. 050 31 01 07
            buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

            #2353
            Anoniem

              Dan had ik nog een vraag kan je iemand bezoeken zonder dat diegene je op de aanmeldformulier zet , bijvoorbeeld
              Omdat je diegene niet kan bereiken?

              #2354

              Dag Iceem,

              Wat bedoel je precies met: ‘omdat je diegene niet kan bereiken’?

              Wanneer het gaat om bezoek van een familielid of partner moet je aan het onthaal in de gevangenis wel een bewijs voorleggen dat je familie bent van de gedetineerde. Dat kan een trouwboekje, een attest van gezinssamenstelling, een attest van wettelijk samenwonen enzovoort zijn.

              Wanneer iemand op bezoek wil komen die geen dichte familie of opgegeven partner is, dient er steeds een bezoekaanvraag te gebeuren door de gedetineerde zelf. De gedetineerde die je wil bezoeken, moet je naam doorgeven aan de gevangenisdirectie. Hij moet ook een fotokopie van je identiteitsbewijs bijvoegen. Je kan deze kopie via de post aan de gedetineerde bezorgen. De directeur beslist dan of je op bezoek mag komen. Hij laat dit weten aan de gedetineerde. De directeur weigert enkel de toelating tot het bezoek wanneer hij vreest dat het bezoek een gevaar inhoudt voor de orde en veiligheid in de gevangenis of wanneer hij oordeelt dat de bezoeker geen gerechtvaardigd belang heeft.
              Bezoekers met een prothese of een pacemaker moeten aan het onthaal een medisch attest kunnen voorleggen.

              Is dit een antwoord op je vraag of?
              Zoniet, geef dan zeker een seintje terug.

              Mvg,

              Maaike Bervoet
              Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
              Refugestraat 1
              8200 Brugge – Sint-Andries
              Tel. 050 31 01 07
              buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

              #2356
              Anoniem

                Dat was weer eens een helder antwoord op
                Mijn vraag, vriendelijk bedankt! Ik zal
                In de loop van de week ook zeker een kleine bedrag doneren.

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.