Ga naar de inhoud

schending voorwaarden

Home Forums Familie van gedetineerden schending voorwaarden

  • Auteur
    Berichten
  • #1716
    kenitra
    Deelnemer

      hallo

      zou ik iets mogen vragen want ben ten einde raad, mijn man , heeft zijn voorwaarden geschonden, zat in strafonderbreking in afwachting elektronisch toezicht, heeft niet op de brief geantwoord, omdat wij in het buitenland waren, en wij hebben ondertussen ook geen adres meer in belgie, ok het is mss onze eigen schuld, maarja , ik wou nu vragen als ge u voorwaarden niet volgt , moet ge dan u ganse straf uitzitten? of tot als je terug een adres hebt? ik en mijn zoontje verblijven in leuven, mijn man is vandaag overgebracht naar brugge omdat ons laatste adres in oostende was, moet hij dan in brugge blijven? dan kan ik hem niet gaan bezoeken , ik zit momenteel zonder inkomen, kan de trein niet betalen, of is er dan een transfer mogelijk? aub antwoord hierop , want heb geen geld om naar de griffie te bellen en eerlijk gezegd vind ik deze mensen van brugge vd griffie niet echt vriendelijk , dank u

      #1738
      De Bonte
      Deelnemer

        denk dat ge toch best dan is u man ga bezoeken als ge meer wil weten wel stom als ge vrij bent voorwaarden te schenden !waar ge woont zien ze ni naar zijn genoeg die van gent naar merksplas op bezoek moeten enzo dus best toch eens prb op bezoek te gaan dan grtz

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.