Ga naar de inhoud

schrijven met gedetineerden

Home Forums Familie van gedetineerden schrijven met gedetineerden

  • Auteur
    Berichten
  • #826
    Lieke
    Deelnemer

      Hallo

      Ik zou graag in contact komen met gedetineerden, liefst adhv brieven schrijven.
      Weet iemand een site waar ik terecht kan?
      Ik zou dit dan liefst anoniem doen. Maar dat is moeilijk te vinden.
      Ik geef niet graag mijn adres zomaar aan een wildvreemde, je weet immers nooit.
      Ik zal nooit hetgene goedkeuren wat zij hebben gedaan, maar wil hen de kans geven om even aan wat anders te denken, dan constant aan het leven achter de tralies.
      Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
      Wil ook wel graag schrijven met ouders, broers, zussen of echtgenoten die een familielid in de cel hebben zitten.

      Alle info is welkom!

      Alvast bedankt!

      Mvg

      #829
      marc
      Deelnemer
        #831
        Lieke
        Deelnemer

          Hallo

          Bedankt voor uw reactie!

          Op deze site heb ik al gereageerd, maar ik krijg geen reactie terug. Het is nu al 6 weken geleden dat ik mijn mail heb doorgestuurd, maar prisoners laat niks meer van zich weten. Ze hebben blijkbaar mijn mail doorgestuurd, want via via ben ik te weten gekomen dat een gedetineerde heeft gereageerd op mijn mail. Maar prisoners stuurt hem niet terug door naar mij.
          Ik vind het spijtig!! De gedetineerde vraagt zich zelf ook af of de site wel echt is!
          Dacht dat ze toch wel wat meer met hen inzaten, alé zo doen ze zich toch voor! Maar blijkbaar niet dus!

          Groetjes!

          #838
          Ronny
          Deelnemer

            Inderdaad brieven schrijven kan, maar je moet weten dat deze zaken heel serieus moeten genomen worden. Het is zeker niet de bedoeling om er nu eens het fijne van te weten.
            De gedetineerden zelf, kunnen, als ze het willen, daarover spreken met een van de aalmoezeniers of pastoraal medewerkers die dagelijks te bereiken zijn.
            Met adressen en namen omspringen is uiteraard heel delicaat. Je kan ook contact opnemen met tralies uit de weg die je kan bereiken via dit forum.

            #2194
            anne
            Deelnemer

              ik schrijf met gevangenen in Amerika , dat vind ik ook heel fijn !
              de gevangenen zijn zeer lief in hun brieven en ik heb een heel goede stichting gevonden om via te schrijven.
              kijk op de website van Inside-Outside:
              http://home.planet.nl/~draak009/

              Mijn website :
              http://schrijvenmetgevangenen.webs.com/

              groetjes

              #2218
              Vinc
              Deelnemer

                hallo,
                Ik ken iemand die in Ruiselede zit die graag eens zou een briefje pennen met iemand graag vrouwelijk iemand.
                26 jaar sportief zonder verplichting gewoon om zijn gevoelens en gedachten op papier te zetten.
                En eens wat nieuwtjes te horen van de buitenwereld.
                mail me gerust voor meer info.
                Bedankt
                email:vnbvvdc@telenet.be

                #2219
                Vinc
                Deelnemer
                  #2246
                  vanalles
                  Deelnemer

                    Hallo,

                    Mijn broer is opgesloten in de penetentiare inrichting van beveren en wenst brieven te schrijven het liefst met vrouwen voor verdere informatie kunt u mij mailen naar tm.blueblood@gmail.com alvast bedankt.

                    #2282
                    Rolanda
                    Deelnemer

                      Hallo.
                      Ik weet niet wanneer je je berichtje hebt geplaatst.
                      Maar mocht het zo zijn dat je wil schrijven met gedetineerde…dan weet ik wel iemand voor je.
                      Vriendelijke groet Romy

                      #2285
                      Claudine
                      Deelnemer

                        http://www.binnendemuren.be/penvrienden

                        daar kan je ook steeds terecht voor te schrijven met geditineerden

                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.