Ga naar de inhoud

sociale kantine

Home Forums Familie van gedetineerden sociale kantine

  • Auteur
    Berichten
  • #2276
    Nancy
    Deelnemer

      Ik had een vraag over de kantine die men de zaterdag in de gevangenis van brugge kan kopen voor een gedetineerde Wie kan dit allemaal kopen ? en kan men daar in mussen? Het zit namelijk zo zaterdag was op bezoek bij men partner en had ik niets gekocht maar hij kreeg welke pakket. Hij heeft wel afgerend maar zei dat hij niet heeft gelezen van wie, zou dit om een misverstand kunnen gaan?

      #2277

      Beste Amy

      Mijn naam is Rani Hoste en ik loop stage bij het Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Het winkeltje is elke zaterdag open van 9u15 tot het laatste bezoek om 16u45. Wanneer bezoekers iets kopen op zaterdag wordt dat tijdens het bezoek zelf aan de gedetineerden bezorgd. Als je zelf niets besteld hebt voor je partner, is er waarschijnlijk een misverstand gebeurd. Kan je mij telefonisch of via mail doorgeven wie je partner is? Dan kan ik aan de personen van het winkeltje doorgeven dat er iets fout gelopen is. Alvast bedankt om dit te melden.

      Je kan mij telefonisch contacteren op het nummer 050/31 01 07 of mailen op rani.hoste@cawnoordwestvlaanderen.be.

      Indien je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,
      Rani Hoste | Stagiaire Hulpverlener
      Buitendienst Justitieel Welzijnswerk | CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1 | 8200 Brugge | 050 31 01 07
      rani.hoste@cawnoordwestvlaanderen.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.