Ga naar de inhoud

steungroep, mijn geliefde in de gevangenis

Home Forums Familie van gedetineerden steungroep, mijn geliefde in de gevangenis

  • Auteur
    Berichten
  • #2488
    els
    Deelnemer

      Goedemorgen iedereen,
      Ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen.
      Ik heb op facebook een groep opgericht voor mensen met een geliefde in de gevangenis, dit kan zowel je partner,je kind, een vriend of vriendin of een familielid zijn.
      Je geliefde naar de gevangenis, het heeft een grote impact op je leven.
      Wat moet je doen, waar kan je heen, hoe contact houden met je geliefde, wat heeft hij/zij nodig het zijn allemaal vragen die vaak onbeantwoord blijven of waar een hele periode over gaat voor je een antwoord krijgt.
      Waar kan je hulp krijgen, of hoe met je inkomen nu het inkomen van je partner wegvalt?
      In deze groep kunnen we elkaar ondersteunen en praktische informatie uitwisselen.
      Wil je graag in contact komen met lotgenoten of heb je gewoon behoefte aan wat informatie meld je dan zeker aan bij deze groep.
      Samen staan we sterk!

      Mijn partner is recent opgepakt en verblijft in de gevangenis van Antwerpen, ik ben achter gebleven met 2 dochters en probeer zoveel mogelijk antwoorden te vinden, en ook om mijn partner te ondersteunen.

      https://www.facebook.com/groups/394333671919989

      #2491
      Marleen
      Deelnemer

        Ik heb daarstraks een vriendschapsverzoek gestuurd naar je Facebookpagina. Heb ook nood om er met lotgenoten over te babbelen.

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.