Ga naar de inhoud

studenten criminilogie.

Home Forums Familie van gedetineerden studenten criminilogie.

  • Auteur
    Berichten
  • #717
    rietse
    Deelnemer

      Beste allemaal !

      Ik doe een warme oproep naar alle mensen die te maken hebben met een gedetineerde !
      Als we nu in de mate van het mogelijke meewerken met onze studenten , die mss binnen 10 à 15 jaar ook in de politiek zitten , al dan niet ! Het kan volgens mij absoluut geen kwaad al is het maar om het taboe hierrond te doorbreken en ons sterker te voelen.
      Zoiets overkomt je , je kiest er absoluut niet voor.

      Warme groeten !

      #718
      simsan
      Deelnemer

        indien u iets wenst te vragen,doe maar.Ik heb het ontzettend moeilijk door de overplaatsing van mijn man.Vandaag werd mijn bezoek afgewezen…

        #721
        De Paepe
        Deelnemer

          Hallo,

          Eerst en vooral hartelijk dank voor de oproep. Ik ben dus één van de studentes die heel graag in contact wil komen met (ex)-gedetineerden en hun kinderen. Dit lukt mij niet via de gevangenissen dus probeer ik een oproep te doen via dit forum. Ik onderzoek specifiek of kinderen van gedetineerden een grotere kans hebben om later zelf crimineel gedrag te vertonen. Ik doe dit aan de hand van interviews met deskundigen (deze zijn ondertussen al inorde) maar er ontbreken nog ervaringen van (ex)-gedetineerden en hun kinderen. Het zou dan gaan om een open vragenlijst die ik per post of per email (zoals gewenst) zou doorsturen. Wanneer een interview afgelegd wil worden, is dit zeker ook mogelijk. Als jullie zich geroepen voelen of tips hebben, laat me dan alsjeblieft iets weten.

          Sterkte aan allen,
          Stephanie

          #722
          Geert
          Sleutelbeheerder

            Dag Stephanie,

            Zou je kunnen een e-mail of ander adres op het forum plaatsen waarop de mensen jou kunnen contacteren? Liever dan zelf hun gegevens op het forum te moeten plaatsen.