Ga naar de inhoud

surp in hasselt

Home Forums Familie van gedetineerden surp in hasselt

  • Auteur
    Berichten
  • #2161
    ramona
    Deelnemer

      Mijn echtgenoot zit sedert juli 2013 in de gevangenissen hasselt. Hij moet binnenkort voor de surb komen. Surb is strafuitvoeringsrechtbank nu ben ik radeloos opzoek naar iemand die mijn man een werk contract kan geven. Vorige keer werd zijn aanvraag geweigerd omdat hij geen contract had. Kan iemand me helpen????

      #2162

      Beste Ramona

      Laat me mezelf kort even voorstellen. Mijn naam is Maaike Bervoet en ik werk binnen de dienst Justitieel Welzijnswerk – Buitendienst in Brugge. Wij bieden informatie, advies en ondersteunende gesprekken aan tav de omgeving van gedetineerden die in de gevangenis van Brugge en Ruiselede verblijven.

      Om een antwoord op je vraag te bieden… Het is heel moeilijk om als naastbestaande werk te zoeken voor iemand die in de gevangenis verblijft. Het is aan de gedetineerde om eventueel samen met de (hulpverlenings-)instanties binnen (PSD – JWW – VDAB – … contacten te leggen om samen te zoeken naar een oplossing op vlak van werk.

      Heeft je man al beroep gedaan op deze instanties?

      Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

      Met vriendelijke groet,

      Maaike Bervoet
      Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Noord-West-Vlaanderen
      Refugestraat 1
      8200 Brugge – Sint-Andries
      Tel. 050 31 01 07
      buitendienst.jww@cawnoordwestvlaanderen.be

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.