Ga naar de inhoud

tja wat moet ik nu

Home Forums Familie van gedetineerden tja wat moet ik nu

  • Auteur
    Berichten
  • #1752
    raoul
    Deelnemer

      beste lotgenoten

      mijn man zit nu al 4 weken vast en word met 70 % kans verlengt met 60 dagen thuis komen de muren op me af ben nu ook onder behandeling van huisarts maar weet me geen raad

      hij zit nu nog in voor arest vrienden en familie heb ik wel maar iedereen is tegen strijdig met wat je zou moeten doen
      wel scheiden niet scheiden terwijl hij nog maar verdachten is

      dagen gaan zo langzaam nu

      ik weet gewoon even niet meer wat ik allemaal moet doen en zou kunnen me kop loopt over van gedachten

      heeft iemand een tip wat het zou kunnen verzachten en het wat makkelijker zou kunnen maken niet alleen zit hij gevangen maar ik nu ook in mijn gevoel en gedachten

      vriendlijke groet raoul

      #1754
      Ronny
      Deelnemer

        Gewoon je hart volgen en zeker geen te overhaaste beslissingen nemen. Het zou wel goed zijn als je een echte vriend of vriendin zou hebben waar je gewoon mee kan praten zonder dat die beslist wat jij wel of niet mag doen.
        Veel sterkte

        #1755

        Beste Raoullapperre,

        Je kan steeds terecht bij een Justitieel Welzijnswerk in je buurt. Zij kunnen je informatie geven, advies en ondersteuning.

        Uit welke regio kom je? Dan kan ik je de contactgegevens doorgeven.

        Aarzel zeker niet om verder contact met me op te nemen.

        Met vriendelijke groet,

        Maaike Bervoet
        Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
        Refugestraat 1
        8200 Brugge – Sint-Andries
        Tel. 050 31 01 07
        maaikebervoet@cawregiobrugge.be

        #1774
        V-ke
        Deelnemer

          Hoi,

          Ik weet hoe jij je voelt. Mijn vriend zit sinds vorige week zijn straf uit. Ik wist van niks. Als je wil kunnen we hier over praten hoor! Laat maar iets weten. En inderdaad, gewoon je hart volgen. Niemand kan zeggen wat je moet doen, geloof me. Maar praten over die dingen helpt zeker en vast!

          Groetjes en veel sterkte

          #1777
          raoul
          Deelnemer

            Pufffff. Advocaat. Net gesproken. Het word verlengt met nog eens 30. Dagen.

            Word wel op de proef gesteld hoor. Het vreemde is ook. En daar zit ik geheel mee. Als ik bij mijn man op bezoek. Bent. Ben ik zijn broer. Puff weet je hoe zwaar dat is. Al. 7. Weken. Doen als het mijn broer is en nu nog eens 30. Er bij.

            We zijn al 8 jaar samen. En twee jaar getrouwd dacht dat we ook in een vrijland wonen.
            Ik snap het wel. Homos worden in het gevangenis. Niet echt open ontvangen. Als je gevangen zit. Dus. Moet je een rol spelen
            Maar is zo lasig. Tedoen als of. Voor mij. Het is net of ik mijn eigen leven. Voor lieg.

            Plus het veit. Dat ik het soms allemaal even niet meer weet wat moet ik doen en kan ik doen. Voel me daar zo alleen in

            GR raoul :S :S :S :S

            #1778
            raoul
            Deelnemer

              Bedankt. Voor je bericht mijn msn als je wilt raoul1982@live.nl

              #1779
              raoul
              Deelnemer

                Wil graag met andere er over hebben. hoe hun. Er mee omgaan enzo. Door de bomen zie ik het bos soms niet meer.

                #1780
                raoul
                Deelnemer

                  Joepie. Me man is toch op de val reep. Thuis gekomen. Neemt niet weg dat het over is. Maar hij is weer thuis en daar gaat nu om

                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.