Ga naar de inhoud

vandaag onverwachts vertrokken…

Home Forums Familie van gedetineerden vandaag onverwachts vertrokken…

  • Auteur
    Berichten
  • #697
    sarah
    Deelnemer

      hey, voel me alleen…
      Ben een 28 jarige vrouw. Ben drie jaar en half samen met mijn partner. Vorig jaar waren we even uiteen en heeft hij een stommiteit begaan. Hij moest vandaag naar politiebureau komen voor ‘iets in orde te maken’ maar nu bleek hij veroordeeld bij verstek tot drie jaar gevangenisstraf. Heb hem niet meer kunnen zien, weet van niets, voel me leeg… Leeg en alleen met het kindje in men buik dat ik verwacht

      #698
      maatje
      Sleutelbeheerder

        Wat jammer !!!
        Ik wens jou zeer veel hoop en ook liefdevolle mensen om jo heen.

        #699
        devil
        Deelnemer

          oei da is erger je weet toch wel waar die zit en dan kan je hem toch bezoeken maar wil je er over praten ik wil altijd een luisterd oor zijn veel sterkte meid

          #700
          sarah
          Deelnemer

            hey, ja ik weet waar hij zit, hier in antwerpen. Normaal zou hij verzet aantekenen en dan zou hij direct terug vrij komen, hebben ze mij verteld…
            Heb er nog niets van gehoord. Durf het niet tegen familie of vrienden te vertellen, helemaal niet!! zou op geen enkel begrip kunnen rekenen dus voel me zo alleen met men probleem! Heb deze nacht geen oog kunnen dichtdoen. Zo’n onzekerheid is niet te doen. En dan verzet aantekenen, wat staat ons dan nog te wachten. Heb zo’n schrik voor hetgeen dat komen gaat… Ik heb hier niet om gevraagd maar door zijn stommiteiten moet ik me mee zorgen maken.

            #702
            rietse
            Deelnemer

              Hallo,

              Ik leef met je mee !
              Vooral het feit dat je zwanger bent is heel de toestand nog erger daar je ook veel emotioneler bent!
              Ga zo vlug mogelijk , van zodra het mogelijk is , op bezoek !
              Hij zal je ook nodig hebben , neem dat van me aan .
              Na een bezoekje zal je de dingen al een stukje beter kunnen plaatsen en wennen aan de situatie.
              Maar onzekerheid en veel vragen zullen de kop opsteken …

              Laat je daarom bijstaan door hulpverleners zoals Justieel welzijnswerk , het is onafhankelijk van justitie , vertrouwelijk en gratis.
              Bij ons in Kortijk heet dat CAW Stimulans maar voor Antwerpen heb ik geen concrete naam .
              Zelfs in de gevangenis moeten ze u die link kunnen bezorgen.
              Hou de moed erin meisje !
              Weet dat je niet alleen bent met dergelijk probleem anders was er geen forum.

              #704
              nathalie
              Deelnemer

                hallo,
                pff echt wel erg voor je, ik leef met je mee
                wij hadden het ook heel erg moeilijk in het begin en hulp was ook nodig
                hebben ook aangeklopt bij caw hier en hebben ons ook goed geholpen hoor
                hou de moed erin xxx

                #706
                lieve
                Deelnemer

                  Hela,

                  Heel veel sterkte en moed! Voor jezelf en voor je kindje….
                  Het is niet eerlijk, helemaal niet maar je moet erdoor, een dag met een keer.
                  Van zodra mogelijk, ga hem inderdaad bezoeken. Het zal antwoorden geven aan vele vragen, rust brengen die je nu ook nodig hebt.

                  De mensen, de omgeving, de vrienden, de familie… elk zal zijn zeg doen, de ene al beter dan de andere maar alleen jij en je vriend weten wat jullie voor elkaar betekenen. Als jullie liefde sterk genoeg is, ga er dan voor. Jullie zullen elkaar nog hard nodig hebben.

                  Doe wel en zie niet om….

                  Groetjes

                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.