Ga naar de inhoud

vertrek kleinkinderen naar buitenland

Home Forums Familie van gedetineerden vertrek kleinkinderen naar buitenland

  • Auteur
    Berichten
  • #1785

    Hallo allemaal na een tubulent :S jaar van veroordeling van mn zoon die nu in de gevangenis zit doet hem het volgende voor.Het voorlopige hoederecht werd voorlopig toegewezen aan de moeder tot mn zoon in vrijheid is aan mijzelf werd als grootouder een bezoekrecht toegestaan:) wat doet er zich nu voor ze vertrekt met de kleinzoon naar het buiten land (spanje) de vraag is nu kunnen wij dat tegenhouden hij als vader maar nog wel gedetineerd of wij als grootouders:unsure: en indien niet moet mn zoon dan verder ondehoudsgeld blijven betalen anders zetten wij het apart op een boekje:blush: aangezien wij als grootouders dit nu betalen tot hij vrij is indien er iemand een hopeloze grootmoeder raad kan geven zal ik echt blij zijn bedankt alvast (~_~)

    Attachments:
    #1790

    Beste Ingrid,

    Ik weet niet of je ondertussen al een antwoord hebt gekregen op je vragen, maar ik zou je aanraden om contact op te nemen met een bureau voor juridische bijstand (Justitiehuis) of een advocaat. Zij zullen je hier verder mee kunnen helpen.

    Het is wel zo dat alimentatiegeld betalen, los staat van een bezoekregeling, wat maakt dat de vader verplicht zal blijven om een bijdrage te betalen.

    Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om verder contact met me op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Maaike Bervoet
    Team Justitieel Welzijnswerk Buitendienst-OO, CAW Regio Brugge
    Refugestraat 1
    8200 Brugge – Sint-Andries
    Tel. 050 31 01 07
    Fax. 050 31 76 89
    maaikebervoet@cawregiobrugge.be

  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.