Ga naar de inhoud

Vragen over gevangenis antwerpen begijnenstraat

Home Forums Familie van gedetineerden Vragen over gevangenis antwerpen begijnenstraat

  • Auteur
    Berichten
  • #2347
    Anoniem

      Ik woon in Nederland met mijn vriend en momenteel zit mijn vriend voorlopig in de gevangenis van antwerpen… de regels bezoekregeling enz gaat heel anders in Nederland. Daar is het een stuk ingewikkelder ook heb ik geen rijbewijs en moet ik met openbaar vervoer naar de gevangenis als er mensen (zowel uit NL of BE) zijn met vragen of iets help ik graag! ik weet bijv dat je 3 soorten bezoek kan aanvragen en ook mogen nederlanders langer op bezoek, welke advocaat je als Nederlander t beste kan nemen als je vast zit daar (GEEN PRO DEO NEMEN!!) welke kleding je mag invoering en hoe je dat moet invoeren, je ik weet goedkope treintickets naar antwerpen te regelen en noem maar op… dus als ik iemand die kan helpen hoor ik het.

      #2357
      Monique
      Deelnemer

        Dankjewel. Mogen Nederlanders langer op bezoek? Langer dan de 2 uur achtereen als ze verder geen bezoek krijgen? Gr chicky

        #2358
        Chantal
        Deelnemer

          Hoi Rotterdam 010,

          Mijn vriend zit ook in de gevangenis aan de begijnenstraat,
          Ik zou graag wat info van je willen als dat mogenlijk is,
          De advocaat die mijn vriend toegewezen heeft gekregen doet niets voor hem, we moeten eerst €1000 betalen.

          Je gaf aan dat bezoek uit Nederland langer op bezoek mag komen? Ik moet uit Emmen komen dus het is een hele onderneming.

          Groetjes Dach

          #2360
          Anoniem

            Ik zal je graag helpen want ik weet hoe het is en hoe opgelicht je kan worden door advocaten we kunnen beter contact via telefoon bespreken want dan is t duidelijker en hoef ik niet zo veel te typen. Kunnen wij misschien bellen vandaag??

            #2362
            Chantal
            Deelnemer

              Hi,
              Super thanx voor je reactie! Als je me je nummer stuurt bel ik je.

              Groetjes Dach

              #2363
              Anoniem

                Mail mij even dan mail ik me nummer en dan maken we ff een bel afspraak en wisselen we nr’s uit. XXXX@gmail.com

                #2364
                Anoniem

                  Hoelang zit die nu daar als k mag vragen?

                  #2365
                  Bibi-Ann
                  Deelnemer

                    Hoi ik ben nieuw hier en ik snap dit forum nog niet echt? Kan ik je een privebericht sturen? Of is dat niet mogelijk?

                    #2366
                    Bibi-Ann
                    Deelnemer

                      Hoi ik zag je mailadres staan als antwoord op dach dus ik heb je ook een mail gestuurd want ik snap het forum hier niet echt. Hoop dat je dat niet vervelend vind. Gr bibi

                      #2382
                      Karin
                      Deelnemer

                        Weet iemand hoeveel geld iemand nodig heeft in de gevangenis? Wat is een gemiddeld bedrag waar iemand genoeg aan heeft per week voor boodschappen en beltegoed? Bedankt alvast!

                        #2390
                        Anoniem

                          Hoi ik kom ook uit Nederland en heb een paar vragen over Antwerpen… weet niet of jullie nog actief zijn hier…

                          #2393
                          Samira
                          Deelnemer

                            Hey.

                            Misschien dat jij informatie hebt. Maak me heel erg veel zorgen. Hoe leeft een gevangene daar?

                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.