Ga naar de inhoud

Vriend enorm zenuwachtig tijdens bezoek

Home Forums Familie van gedetineerden Vriend enorm zenuwachtig tijdens bezoek

  • Auteur
    Berichten
  • #1971
    Els
    Deelnemer

      Hallo,

      Mijn vriend is zwaar ontgoocheld na 9 maanden vrijheid door einde straf, moest hij terug naar de gevangenis voor feiten van voor zijn voorgaande straf.

      Hij is écht heel zenuwachtig tijdens het bezoek als hij iemand ziet dat hij kent, klopt hij op de tafel van hoe komt die hier terecht.

      Hij maakt zich ook steeds zorgen over mij en onze relatie.

      Nu ik heb 2 uur bezoek, omdat hij in Hasselt zit en ik in Gent woon.

      Maar ik weet écht niet hoe ik kan helpen om rust voor hem te creëren tijdens het bezoek.

      Iemand tips?

      #2042
      smeers inge
      Deelnemer

        hoi

        hoe komt het dat je recht hebt op 2 uur bezoek omdat jij van gent bent en hij in hasselt zit.
        ik zelf ben van hasselt en vriend zit in brugge, hoe bekom ik ook dat recht want dat is wel de moeite, uiteindelijk ben je een ganse dag onderweg, ik toch met de trein naar brugge

        #2049
        joke
        Deelnemer

          mocht het een steun kunnen betekenen voor je er is een groep aangemaakt op fb voor familie van gedetineerden waar we ons hart kunnen luchten op een anonieme manier. tis een besloten groep vele grts http://www.facebook.com/groups/familievangedetineerden/

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.