Ga naar de inhoud

vriend

  • Auteur
    Berichten
  • #1708
    lynn
    Deelnemer

      ik heb net vernomen dat mijn beste vriend voor 12 jaar vast zit maar het probleem is ik heb hem al lange tijd voor hij vastzat niet meer gezien wegens zijn verhuis en daarom weet ik niet of hij mij nog zou willen zien kan iemand mij helpen

      #1709
      fibi
      Deelnemer

        hey Lynntje ,
        schrijf gewoon een briefje naar uw vriend met de vraag of hij je wil zien . hij kan je dan op de bezoekerslijst laten plaatsen en zo indien toegestaan kan je hem bezoeken in de gevangenis indien je dat wil. Biefje adresseren : naam van uw vriend – straat en nummer gevangenis – plaats en postnummer ( bv. 8200 brugge) . ze uw adres op de achterzijde in geval van zekerheid of in de brief zodat hij u kaneen antwoord terug schrijven , indien hij u wil zien of spreken dan zal hij u wel iets laten weten.
        hopelijk u een beetje te hebben kunnen verder helpen ;

        #1714
        lynn
        Deelnemer

          ja je hebt me goed geholpen ik zal zo vlug mogelijk mijn brief schrijven en opsturen maar ik heb nog 1 probleem ik ben nog maar 16 jaar en mijn moeder zal me zeker geen toestemming willen geven om hem te gaan bezoeken dus wat moet ik daar nu mee doen?
          alvast bedankt

          #1715
          fibi
          Deelnemer

            om een juist antwoord op deze vraag te willen lynntje , neem je best eens contact op met Maaike van buitendienst, zij zal u graag een juist antwoord daar op geven en weet je meteen alles wat je wil weten . kijken waar in rechter kolon buitendiest staat , daar staat het adres en telefoon bij van maaike, lynntje.

            grtjs,

            #1728
            Djeezes
            Deelnemer

              Als je 16 jaar bent, heb je toestemming nodig van je ouder(s). Je moeder of vader zet op papier dat je gedetineerde x mag bezoeken in de gevangenis. De handtekening dient gewettigd op het gemeentehuis. Indien geen toestemming –> niet op bezoek.

            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.