Ga naar de inhoud

Waarom zo weinig reactie?

Home Forums Familie van gedetineerden Waarom zo weinig reactie?

  • Auteur
    Berichten
  • #460
    rietse
    Deelnemer

      Beste lotgenoten,
      Ik vraag mij af , waarom zo weinig reactie op de forumvragen terwijl de gevangenissen overvol zitten ?
      Blijft dit taboe of zijn er andere redenen ?
      Ik persoonlijk vind het moedig als mensen reageren en het kan helpen om dingen te verwerken. Lotgevallen en deelgenootschap is toch héél belangrijk ? Of heb ik dat nu verkeerd voor ?
      Lieve groeten aan alle lotgenoten.

      #519
      Ronny
      Deelnemer

        Ik denk dat één van de redenen is dat deze werkwijze nog onvoldoende gekend is bij de bevolking. Het is dus ook een stukje onze opdracht om thuisfront kenbaar te maken bij de gedetineerden en hun familie. Ik probeer het in ieder geval waar het mogelijk is thuisfront kenbaar te maken. En jij???

        #524
        fibi
        Deelnemer

          ja, denk dat veel mensen de weg naar het internet nog niet gevonden hebben ,is trouwens voor mij ook nieuw hier maar wil het wel eens uitproberen .

          #564

          het is idd zeer ontmoedigend te zien hoe weinig info en mensen te vinden zijn omtrent dit onderwerp
          ik denk dat de familieleden gewoonweg de weg niet kennen en oftwel veelal financiele moeielijkheden hebben om misschien internet aan te schaffen

          veel moed aan alle mensen die in deze mallemolen zitten

        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.