Ga naar de inhoud

wanneer reconstructie

Home Forums Familie van gedetineerden wanneer reconstructie

  • Auteur
    Berichten
  • #407
    devil
    Deelnemer

      hoe weet familie wanneer er een reconstructie zal komen vermits ze beiden een andere verklaring blijven geven en hoe lang kan de straf zijn voor het niet verlenen aan een persoon in nood en word altijd verleden nagekeken en welk inkomen krijgen ze zelf nog van een invalideuitkering als ze geen gezinshoofd meer zijn .ook al willen ze werken maar er geen werk is .kan een verhuurder ze eruit zetten ook als ze elke maand huur blijven betalen en mag ieder aanwezig zijn op assisezaak ook al word men niet opgeroepen

      #408
      Geert
      Sleutelbeheerder

        Hallo,

        Je hebt nogal veel vragen ineens gesteld. Ik weet van niet veel het antwoord, maar ik zal je vragen eerst eens nummeren:

        1. hoe weet familie wanneer er een reconstructie zal komen vermits ze beiden een andere verklaring blijven geven
        2. hoe lang kan de straf zijn voor het niet verlenen aan een persoon in nood
        3. word altijd verleden nagekeken
        4. welk inkomen krijgen ze zelf nog van een invalideuitkering als ze geen gezinshoofd meer zijn .ook al willen ze werken maar er geen werk is .
        5. kan een verhuurder ze eruit zetten ook als ze elke maand huur blijven betalen
        6. mag ieder aanwezig zijn op assisezaak ook al word men niet opgeroepen

        Vraag 1 weet ik niet, iemand anders?
        Voor vraag 2: de straf voor schuldig verzuim is volgens het strafwetboek acht dagen tot één jaar, en tot twee jaar indien het hulp voor een minderjarige was.
        Voor vraag 3: wat bedoel je juist?
        Vraag 4 weet ik ook niet, iemand anders?
        Voor vraag 5: voor zover ik weet kan het feit dat iemand een strafblad heeft geen reden zijn om iemand zomaar op straat te zetten, de verhuurder moet altijd de opzegtermijn respecteren, dacht ik.
        Voor vraag 6: een assisen zaak is publiek, dus mag iedereen aanwezig zijn. Er zijn mensen die naar bijna alle assisenzaken gaan, uit interesse.

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.