Ga naar de inhoud

Weet het even allemaal niet meer

Home Forums Familie van gedetineerden Weet het even allemaal niet meer

  • Auteur
    Berichten
  • #1431
    veerle
    Deelnemer

      Vorig weekend kreeg ik de schok van mn leven toen mn vriend een brief kreeg om zich binnen de vijf dagen in brugge aan te melden.
      Niet alleen het hoe waarom enz mn leven ligt volledig overhoop .
      Vandaag is hij zich gaan aanmelden en sindsdien heb ik niks meer gehoord .
      In die brief stond dat hij misschien kans maakt op een enkelband maar dat hij dat daar pas te weten ging komen?
      Zit met zoveel vragen en weet niet waar ik eerst moet beginnen . Weet alleen dat ik momenteel een jankend wrak ben die niet weet waar ze de energie moet halen om volgende dagen het hoofd te bieden 🙁 Ook zit ik met mn zoontje die zich momenteel geen vragen stelt maar lang gaat dat niet meer duren 🙁

      #1432
      fibi
      Deelnemer

        lisake ,
        ik wens u heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd, meer kan ik niet doen. indien je de juiste informatie wenst te weten over welke formulieren je nodig hebt om uw vriend te gaan bezoeken in pcb bel of mail je eens naar de CAW brugge of bel je naar de gevangenis zelf , daar zullen ze u alles mededelen .

        #1433
        rememberme
        Deelnemer

          wat een situatie weer he
          zoals fibi al zei: bel eventjes met Caw of de gevangenis, zodat je wat meer info krijgt en dat het misschien wat duidelijker wordt
          ik weet niet hoe oud jullie zoontje is, maar aan de meestje (jonge) kinderen wordt, zeker ih begin, verteld dat papa veel moet werken en daarom ergens anders moet gaan slapen
          veel sterkte en veel moed meisje x

          #1434

          Beste Lisa,

          Bij deze wil ik je informeren over de Buitendienst van Justitieel Welzijnswerk Brugge die zich richt naar de omgeving (familie – vrienden, partners, …) van gedetineerden.

          Je kan bij ons terecht voor informatie, advies en ondersteuning. Er is de mogelijkheid om een afspraak te maken. Deze gesprekken zijn vertrouwelijk.

          Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen.

          Met vriendelijke groet,

          Maaike Bervoet
          CAW Regio Brugge – Justitieel Welzijnswerk Buitendienst
          Refugestraat 1
          8200 Sint-Andries
          050 31 01 07
          jww@cawregiobrugge.be

          #1436
          veerle
          Deelnemer

            Dank jullie wel allemaal ik heb deze morgen gebeld maar omdat ik “maar” zn vriendin ben heb ik geen recht om iets te vernemen dus sta even ver .
            Zoonlief is 6 jaar en niet dom maar voor het moment heeft hij er vrede mee dat papa even weg is .
            Wou dat ik ook dezelfde alles komt goed houding kon hebben van mn kleine ventje want ik voel me momenteel voor de leeuwen gegooid .
            Aan de telefoon zeiden ze dat ik een kopie van mn identiteitskaart moest sturen en dat hij op basis daarvan een aanvraag moest indienen voor bezoek.
            Ik hoop dat dit lukt want ook al zal het moeilijk zijn ik moet hem zien :(. Een brief naar hemzelf is ook onderweg ik hoop dat ze die mogen ontvangen

            #1438
            veerle
            Deelnemer

              En toen kwam het verlossende telefoontje ben in snikken uitgebarsten maar het was deels goed nieuws dus ik leef nu op hoop en tel de dagen af dat we weer een gezinnetje mogen zijn dank jullie voor de steun :blush: 😛

              #1440
              rememberme
              Deelnemer

                ale vooruit, das goed nieuws!

              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.