Ga naar de inhoud

wet op de pravicy

Home Forums Familie van gedetineerden wet op de pravicy

  • Auteur
    Berichten
  • #566
    marina
    Deelnemer

      Vandaag vrijdag 20 nov 2009, bezoek van 14.30 ben ik op bezoek geweest bij mijn vriend in de gevangenis te Brugge.
      Ik ga dagelijks op bezoek, want iedere gedetineerde heeft graag een bezoekje van zijn of hun fam.
      Terwijl het bezoek van 14.30uur bezig was, had er een rondleiding plaats in de gevangenis juist op die plaats waar de bezoeksruimte bevind hield die groep mensen even een stop, mooi hoor om door die studenten bekeken te worden, ik vind dat heel stom, gewoon weg dat moet vermeden worden.
      Hebben ze dan nog nooit gehoord van de WET OP DE PRAVICY, en ik vind dat na mijn mening dat die wel geschonden is.
      Heel schandalig, WE ZITTEN NIET IN DE DIERENTUIN VAN ANTWERPEN Hé.
      In ieder geval ik zal zeker een brief schrijven naar de directie, en zeker de pers er van op de hoogte brengen.
      Het zijn daar wel mensen h” die daar verblijven , geen beesten.
      Neen ik neem dat niet.

      #571
      bernie
      Deelnemer

        Hoi,

        Ik begrijp dat je je bekeken voelde en de verantwoordelijke voor de rondleiding had echt een beter tijdstip moeten uitkiezen. Maar probeer je hier niet te druk in te maken, je hebt waarschijnlijk al genoeg zorgen aan je hoofd…Denk maar gewoon dat het mensen zijn die er waarschijnlijk voor hun studies rondlopen en die doorgaans toch erop gedrukt worden om discreet te zijn met wat ze zien of horen.
        Maar inderdaad: ik zou er zelf ook heel ambetant van worden als ik bij mijn vriend zat en ze laten zo’n meute studenten los… :pinch:

        hou je goed!
        Bernie

      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.