Ga naar de inhoud

Wie kan mij helpen? Vriend in begijnenstraat

Home Forums Familie van gedetineerden Wie kan mij helpen? Vriend in begijnenstraat

  • Auteur
    Berichten
  • #2367
    Bibi-Ann
    Deelnemer

      Wie kan mij helpen aub? Ik ben ten einde raad.. Mijn vriend is vorige week zaterdag opgepakt en waarschijnlijk naar de gevangenis in de begijnenstraat gebracht. Maar nu kunnen we helemaal geen contact hebben. We kennen elkaar nog maar een maand dus daarom weet ik zijn achternaam niet. Ben bij de gevangenis geweest maar ze willen ook geen briefje aannemen met mijn naam en nummer om aan hem te geven. En hij weet mijn telefoonnummer niet uit zijn hoofd dus hij kan mij ook niet bellen. Heb echt al alles geprobeerd om achter zijn achternaam te komen enzo maar niks lijkt te werken. Ik hoop er via hier achter te komen of hij ten eerste daar echt zit? En ten tweede of ik via hier mijn naam en nummer aan hem kan doorgeven. Ik hoop dat er mensen zijn die eens voor me rond willen vragen? Ik ben echt wanhopig, ik weet gewoon niks. Als ik maar gewoon even contact met hem kon hebben en zou weten hoe lang hij moet zitten. Het is zo frustrerend.. Wie wil mij helpen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn..

    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.